Τρίτη 8 Μαΐου 2018

Κουράσθηκα

Καλέ μου άνθρωπε, εγώ δεν σ΄ έχω βρίσει και δεν σ΄ έχω συκοφαντήσει ποτέ και το ξέρεις. Εσύ για τους λόγους που ξέρεις, το έχεις κάνει. Δεν έχω κατηγορήσει ποτέ τον πατέρα σου, γιατί ξέρω πως αγαπάει τον ΛΗΛΑ. Δεν μπορώ όμως να καταλάβω πως επέτρεψε να μετατραπεί ο ΛΗΛΑΣ σ΄ έναν εισπρακτικό μηχανισμό και να μην παραμείνει αθλητικό σωματείο.
Καλέ μου άνθρωπε για να τελειώνουμε, θα κάνουμε ...
αυτό που πρέπει και ευχόμαστε με την πράξη μας να βοηθήσουμε τον ΛΗΛΑ και να μην τον κάνει κανείς μαγαζάκι για βόλεμα των μεν και των δε. 
Η παρέα που ανέλαβε να βάλει πλάτες για να στηθούν μαγαζάκια, στο όνομα του ΛΗΛΑ, θα τελειώσει σύντομα και ο ΛΗΛΑΣ θα ξαναγίνει η ομάδα του Βασιλικού και γενικότερα του Ληλαντίου.
Καλέ μου άνθρωπε θα εκπλαγείς όταν μάθεις όλη την αλήθεια και θα αναρωτηθείς γιατί συνέβησαν όλα αυτά.