Σάββατο 2 Ιουνίου 2018

Καλημέρα στον 'ντούπου - ντούπου"

Χρηστάρα καλημέρα. Με στεναχωρείς πολύ. Εσύ που έλεγες πως μ΄ αγαπάς, τι έπαθες τώρα; Γιατί φταίω εγώ για τα δικά σου ντούπου - ντούπου;
Σε προσκάλεσα να έρθεις στην Ερέτρια και δεν ήρθες. 
Εγώ θα σε είχα δίπλα μου, γιατί σέβομαι πάντα τον αντίπαλο!!!
Τώρα σε προσκαλώ να πάμε παρέα στα Ψαχνά την Τετάρτη και το γράφω δημόσια, πως σου αναθέτω το φωτορεπορτάζ της Γενικής Συνέλευσης για το apopsignomi. 
Χρηστάρα, εγώ εσένα σε πάω με χίλια. Τις μαλακίες σου ....
δεν πάω.
Σου είχα πει πως ήταν λάθος η επίθεση στην Ερέτρια και δεν με άκουσες.
Σου είχα πει πως στον ΗΡΑΚΛΗ ΨΑΧΝΩΝ δεν θα είναι ο κ. Θεοδοσίου, ο κ. Ανδρούτσος και οι άλλοι που έλεγες και πάλι δεν με άκουσες. 
Πιστεύω πως η λύση είναι μία.
Εσύ να συνεργαστείς με το apopsignomi κι εγώ θα στέλνω μήνυμα στον 96,5 και θα τους λέω κάτι παιδικό. "Σας πήραμε σας πήραμε, φλουρί Κωνσταντινάτο". Μπορεί μετά αυτοί να μου λένε "μας πήρατε μας πήρατε βαρέλι δίχως πάτο", αλλά όλοι θα κάνουμε χαβαλέ και θα περνάμε όμορφα.
Χρηστάρα, σκέψου το και τα λέμε, όπως μέχρι σήμερα τα λέγαμε καθημερινά!!!!!