Παρασκευή 1 Ιουνίου 2018

Ο ΛΗΛΑΣ Βασιλικού ... αύριο

Ο κακός είμαι εγώ, αλλά τώρα θα έχω παρέα.
Εγώ δεν κάνω παιχνιδάκια στα καφενεία, ούτε λασπολογώ εναντίον άλλων.
Βγαίνουν και λένε δεξιά κι αριστερά πως είναι καθαροί και πως όλα τα έχουν κάνει νόμιμα!!!
Αν αυτό είναι αλήθεια, τότε εγώ γράφω ψέματα και είμαι συκοφάντης.
Πως θα αποδείξω πως αυτοί είναι ψεύτες και συκοφάντες;
Μόνο ένας τρόπος υπάρχει. Να πάει το θέμα αρμοδίως και να τελειώνουμε.
Ν΄ αποφασίσουν λοιπόν οι αρμόδιοι, αν συνέβησαν όσα εμείς γράψαμε και έτσι ν΄ αποδειχθούν όλα.
Η δική μας άποψη είναι πως ο ΛΗΛΑΣ θα έχει σοβαρά προβλήματα, αν ....
δεν παραιτηθούν όλοι και η ομάδα δεν πάει σε νέα Γενική Συνέλευση και εκλογές, χωρίς να συμμετέχουν σ΄ αυτές, όσοι παρανόμως συμμετείχαν στις τελευταίες του Ιανουαρίου του 2017.
Αν δεν θέλουν να μπλέξουν κάποιοι σε άλλες διαδικασίες και άλλες ευθύνες, ας απομακρυνθούν από την ομάδα ΤΩΡΑ.
Η επίθεση προς το πρόσωπό μου ξεπέρασε κάθε όριο και αυτό μας οδηγεί στο να αποδείξουμε τα πάντα. Συμβιβασμός δεν υπάρχει. 
Οι κύριοι Πανάγος και Μακρής και άλλοι που είναι ΛΗΛΑΣ μια ζωή και όχι χθεσινοί και είναι σ΄ αυτό το ΔΣ, θα πρέπει να προχωρήσουν τις διαδικασίες και όλα θα πάνε καλά. Βοήθεια μπορούν να έχουν από την ΕΠΣΕ και ξέρουν πως αν την ζητήσουν θα την έχουν, ώστε ο ΛΗΛΑΣ να μην έχει πρόβλημα ακόμη και με την δήλωση συμμετοχής στο πρωτάθλημα.
Φίλες και φίλοι αναγνώστες, το γιατί κάποιοι δέχθηκαν και έκαναν τα όσα έκαναν, δεν μπορέσαμε ακόμη να το καταλάβουμε.