Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2018

Γιώργος Τόλιας

"Δεν είχα ποτέ και δεν θα έχω και στο μέλλον, καμία πρόθεση να κάνω ζημιά στον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ, την ομάδα που αγαπώ. Αναγνωρίζω τα λάθη μου, αλλά διαπιστώνω, πως ήταν λίγα μπροστά σ΄ αυτά που έχουν κάνει άλλοι σε βάρος της ομάδας. Εγώ μιλούσα και θα μιλάω πάντα ελεύθερα. Ο ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ θα πρέπει να κοιτάξει μπροστά, χωρίς ν΄ ακούει τις σειρήνες οι οποίες πάντα θα ηχούν στ΄ αυτιά του. Δεν εγκατέλειψα ποτέ την ομάδα. Μια παρέα ανθρώπων, έπεισε φίλους της ομάδας και με οδηγό πολλά από τα Μέσα Ενημέρωσης, επέβαλλαν γενικό εμπάργκο στην ομάδα, οδήγησαν ποδοσφαιριστές σε αποχή και με απομάκρυναν. Θα είμαι εδώ....
για τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ και για τους ανθρώπους που τον αγαπούν, αλλά απέναντι από αυτούς που ποτέ δεν ήθελαν τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ στις επαγγελματικές κατηγορίες.
Όσα είχα να πω για το παρελθόν, τα έχω πει. Στο σήμερα πάλι μια από τα ίδια.
Αυτή την φορά μάλλον θα είναι ο κύριος Μπλέτσας αυτός που θα προσπαθήσουν να τα φορτώσουν όλα. Έχει ευθύνες, αλλά άλλοι είναι αυτοί που έχουν περισσότερες και μεγαλύτερες και πρέπει ο κόσμος να το ξέρει. Ο κύριος Κακαβάς πρώτα και μετά ο κ. Μίλερ οι οποίοι δεσμεύτηκαν να βάλουν χρήματα, αλλά δεν ήταν εντάξει, απέναντι στην ομάδα και στον συνεργάτη τους κύριο Μπλέτσα.
Μ΄ ενοχλεί που ο κ. Μπλέτσας δεν έχει μιλήσει και εύχομαι να το κάνει σύντομα για το καλό της ομάδας.
Αυτοί που με κατηγορούν να έρθουν στην επόμενη Γενική Συνέλευση της ομάδας, για να μάθει ο κόσμος όλη την αλήθεια.
Να ξέρουν πάντως πως ως Γιώργος Τόλιας πλήρωσα ακριβά τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ και πάντως δεν πήρα από αυτόν ούτε ένα ευρώ.
Θα είμαι εδώ, όποτε η ομάδα με χρειασθεί"