Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2018

Καλημέρα φίλοι μου

Επειδή δεν έχω μάθει στο να αφήνω χωρίς απαντήσεις κάποια πράγματα, πολύ σύντομα θα εξηγήσω σε κάποιους φίλους, πως μπορεί να έχουν τις πληροφορίες τους, αλλά αυτές δεν λένε την αλήθεια. Όταν έρθει η ώρα θα τους εξηγήσω αυτά που πρέπει. Πίστευα πως με ξέρουν καλά, αλλά έκανα λάθος. Δεν με ξέρουν και έχουν και ζυγαριά η οποία ζυγίζει λάθος κάποιους ανθρώπους.
Εγώ πολύ διακριτικά τραβήχτηκα στην άκρη και χωρίς πολλές κουβέντες.
Εύχομαι πραγματικά να πετύχουν τους στόχους τους, γιατί...
το αξίζουν, αλλά να ξέρουν πως για μία ακόμη φορά ξέχασαν πολλά και κράτησαν την λάθος πληροφόρηση που είχαν προφανώς από αυτούς που τους αγαπούν πολύ.
Με πλήγωσε η στάση τους, αλλά συνεχίζω να τους εκτιμώ και δεν θα πάψω ποτέ να θέλω να πετύχουν.
Προσωπικά έχω κατηγορηθεί από πολλούς για την θέση που έχω πάρει δημόσια υπέρ τους, όταν δεχόντουσαν το πόλεμο από πολλούς. Αυτό το έκανα επειδή το ήθελα και επειδή πιστεύω σ΄ αυτούς. Σήμερα που έχουν μπει όλα σε μια ευθεία, δεν είμαι προφανώς περισσότερο χρήσιμος, από τους μέχρι χθες πολέμιους των φίλων μου.
Για μένα εξακολουθούν να είναι φίλοι μου με τα ελαττώματά τους, αφού τέτοια όλοι έχουμε.
Όταν έρθει η ώρα θα τους αποδείξω πως εγώ έχω άποψη και δεν μου την διαμορφώνουν άλλοι.
Φίλες και φίλοι αναγνώστες θα γράψω κάτι και θα σταματήσω, γιατί δεν θέλω να πληγώσω κανέναν.
Δεν είμαι ηλίθιος, ούτε άσχετος και είμαι φανατικά ταγμένος σ΄ αυτό που λέει ο λαός. "Στην πουτάνα, πουτανιές δεν χωράνε".
Να ξέρουν οι φίλοι μου πως στα δύσκολά τους, ήμουν ο μόνος που στάθηκε δίπλα τους και δέχθηκε την επίθεση πολλών. Τώρα που πέρασαν τα δύσκολα, δίπλα τους βρέθηκαν οι πολλοί. Δική τους η επιλογή. Δεν μας ενδιαφέρει τι κάνουν με τους άλλους. Μας πλήγωσε που μας έβαλαν στην ίδια, "χαλασμένη" ζυγαριά.
Είναι επιλογή μου να μείνω στην άκρη, για να τιμωρήσω τον εαυτό μου και όχι τους φίλους μου.
Αυτό έχει κόστος, αλλά ας πρόσεχα.