Τετάρτη 8 Μαΐου 2019

Ο Σταμάτης Ρουσόδημος, αξίζει να στηριχθεί

Το apopsignomi πιστεύει πως ο Σταμάτης Ρουσόδημος, αξίζει να έχει την στήριξή σας και να είναι μέλος του νέου Δημοτικού Συμβουλίου το οποίο θα προκύψει από τις εκλογές. Δίνει την μάχη της ενημέρωσης εδώ και χρόνια και ήταν πάντα δίπλα στον Δημότη. Γιατί λοιπόν να μην δώσει αυτή την μάχη ως δημοτικός σύμβουλος, μέσα από το δημοτικό συμβούλιο; Ο δικό σας σταυρός...
προτίμησης, είναι αυτός που θα οδηγήσει τον Σταμάτη εκεί και πιστεύουμε πως θα του τον δώσετε. Σταμάτη καλή επιτυχία.

  Το δικό του μήνυμα   
Φίλες και φίλοι,αγαπητοί Συνδημότες και Συνδημότισσες μετά από ώριμη σκέψη πολλών ημερών και έντονους προβληματισμούς, ανακοινώνω σήμερα δημόσια την απόφαση μου να αποδεχθώ με χαρά την άκρως  τιμητική πρόσκληση προς το πρόσωπο μου  από την υποψήφια δήμαρχο Διρφυων-Μεσσαπιων Τζοβάννα Γκόγκου και να συμμετάσχω στο συνδυασμό της ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβούλος.
Επειτα από δέκα και πλέον χρόνια ενασχόλησης μου με τα κοινά μέσω του τομέα της ενημέρωσης και τα προβλήματα του Δήμου και της πόλης που γεννήθηκα,μεγάλωσα και ζω και έχοντας ταυτόχρονα παρακολουθήσει όλα τα δημοτικά συμβούλια από τότε μέχρι σήμερα,θεωρώ πως   σε ένα τέτοιο κομβικό χρονικό σημείο μου δίνεται η δυνατότητα και διαθέτω πλέον όλα ετούτα τα εφόδια ώστε να μπορέσω να στηρίξω μια τέτοια θέση και να μπορέσω μέσα από αυτή να προσφέρω και εγώ σε ένα καλυτερο αυριο και στην αναβάθμιση της ποιότητας της καθημερινότητάς  μας.Το δικαιούμαστε,το απαιτούμε!

Από σήμερα μέχρι και την Κυριακή των εκλογών θέτω την υποψηφιότητα μου στην κρίση σας στο πλευρό της Τζοβάννας.
#Δυνατα #Ξεκαθαρα #Αποτελεσματικα

Με εκτίμηση,
Σταμάτης Ρουσοδημος,
Ιδιωτικός υπάλληλος