Παρασκευή 12 Ιουλίου 2019

Δημήτρης Αργύρης

Ολοκληρώνοντας τις δημόσιες αναρτήσεις μου σχετικά με τις εκλογές, δεν θα μπορούσα να παραλείψω να κάνω μια ειδική αναφορά και να ευχαριστήσω τους συμπολίτες μου στην ιδιαίτερη πατρίδα μου, τον Δήμο Ερετρίας.
Η σχέση εμπιστοσύνης και.....
αλληλοεκτίμησης εδώ κ δεκαετίες αποτυπώθηκε για ακόμα μια φορά στην κάλπη.
Με ανέδειξαν πρώτο σε ψήφους στο Δήμο μας, μια τεράστια επιτυχία, αν αναλογιστεί κανείς τα «μεγαθήρια» που είχα να ανταγωνιστώ και τις υπόγειες διαδρομές και πολυκατευθυνόμενες προσπάθειες απαξίωσης της υποψηφιότητας μου από μια «μικρή» ομάδα συμπολιτών μας.
Και όμως εσείς, η μεγάλη πλειοψηφία, για ακόμη μια φορά αποδείξατε την αγάπη σας στο πρόσωπό μου !!!
Σας είμαι πραγματικά ευγνώμων και θέλω να γνωρίζετε πως αυτή η σχέση θα παραμείνει αναλλοίωτη στο χρόνο διότι στηρίζετε σε αγνά και καθαρά στοιχεία !!!
Σας ευχαριστώ από καρδιάς συμπατριώτες μου !!!