Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2020

Τι συνέβη στονΑΡΗ ΆγιουΙωάννη;


Συγνώμη, αλλά πρέπει επίσημα να δοθούν κάποιες απαντήσεις από την διοίκηση της ομάδας, γιατί αυτά που αναφέρει στην επιστολή του ο παραιτηθείς προπονητής κ. Σάκης Νικολάου, είναι σοβαρά.  Είναι αλήθεια πως το ΔΣ ομόφωνα αποφάσισε την συνέχεια της συνεργασίας με τον κύριο Νικολάου, αλλά το θέμα δεν έκλεισε εκεί;;;; ..Είναι αλήθεια πως με παρέμβαση χορηγού της ομάδας, το ΔΣ έκανε πίσω;...Τι στο καλό του συμβαίνει στον ΑΡΗ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ;
Διαβάστε πάλι την επιστολή του Σάκη Νικολάου.

Δήλωση Σάκη Νικολάου
12 - 09 - 2020
Μετά λύπης μου  θέλω σήμερα να δηλώσω την παραίτησή μου οριστικά από την ομάδα του Άρη Αγίου Ιωάννη τα παιδιά του συμβουλίου δεν μου φταίνε σε κάτι αλλά ούτε και οι ποδοσφαιριστές ο λόγος της απόφασης μου είμαι γιατί ο κύριος Τάσος Δημητρίου έχει θέσει βέτο στην ομάδα από το προηγούμενο παιχνίδι την παραίτησή μου το συμβούλιο αποφάσισε να παραμείνω στην ομάδα και μάλιστα ομόφωνα και σήμερα μετά από μία εκπληκτική εμφάνιση...
και ένα θετικό αποτέλεσμα με την ομάδα του Απόλλων Ερέτριας με σκορ 3-3 όπου τα παιδιά κατέθεσαν ψυχή μέσα στο γήπεδο και μάλιστα με τέσσερις βασικές απουσίες ο κύριος δεν σεβάστηκε την απόφαση του Δ/Σ και μετά το παιχνίδι όχι απλά δεν ήρθε στο γήπεδο να δώσει συγχαρητήρια στα παιδιά πήρε τηλέφωνο και ζήτησε την απομάκρυνσή μου από την ομάδα γιατί δεν θα βοηθήσει ξανά οικονομικά την ομάδα του Άρη Αγίου Ιωαννη.
 εγώ για να βγάλω από τη δύσκολη θέση το συμβούλιο δηλώνω σήμερα την παραίτησή μου χωρίς καμία διαπραγμάτευση και  το μήνυμά μου στον κύριο Τάσο Δημητρίου είναι ότι στη ζωή δεν πρέπει να μπλέκουμε τα προσωπικά με τα επαγγελματικά μας αν η ομάδα δεν κατέβεις στο πρωτάθλημα θα είναι υπόλογος εγώ έχω δώσει ότι μπορούσα στην ομάδα 
Δεν μπορώ να συνεχίσω και κάθε παιχνίδι να έχω τα ίδια ο άνθρωπος τα έχει βάλει μαζί μου για προσωπικούς του λόγους απλά θα ήθελα να του πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στο χωριό μου αυτό ονομάζεται αχαριστία
Με τις φετινές εμφανίσεις των φιλικών αλλά και την προετοιμασία και με τις περσινές εμφανίσεις της ομάδος φεύγω με το κεφάλι ψηλά παραδίδω μία ομάδα η οποία αυτή τη στιγμή της ζηλεύουν ομάδες μεγαλύτερων κατηγοριών

Με εκτίμηση 
Σάκης