Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2020

Επιστολή Σάκη Νικολάου

 Μετά λύπης μου διάβασα το άρθρο που ανέβασε αθλητικό site για τον λόγο της απομάκρυνσης μου από την ομάδα του Άρη Αγίου Ιωάννη 
Θα ήθελα να πω ότι είναι όλα ψέματα και ανακριβή.
Εγώ παραιτήθηκα από μόνος μου μετά το εκπληκτικό παιχνίδι με την ομάδα της Ερέτριας και το σκορ να είναι 3-3  
Αυτά που γράφουν στο αθλητικό site δεν είναι η αλήθεια 
Δεν έφυγα ούτε για τη φιλοσοφία της ομάδας. 
Δεν έφυγα ούτε γιατί ήθελαν να παίζουν δικά τους παιδιά. 
Δεν έφυγα ούτε για την οργάνωση ούτε για στόχους....
Προκαλώ σε δημόσια συζήτηση τόσο τον κύριο Τάσο Δημητρίου όσο και το Δ/Σ της ομάδας, για να δούμε ποιος λέει αλήθειες.
Ο λόγος παραίτησης μου είναι αυτός και προκαλώ να βγει κάποιος να το διαψεύσει γιατί έχω μάρτυρες από το χωριό. 
Το Σάββατο μετά το παιχνίδι  με την ομάδα των Ζαρακων το οποίο  η ομάδα μας κέρδισε με σκορ 2-1,  ο Τάσος Δημητρίου ζήτησε να απομακρυνθώ από την ομαδα για προσωπικούς του λόγους.
Το Δ/Σ μετά από απόφαση του, ομόφωνα αποφάσισε να παραμείνω στην ομάδα.
Να σημειωθεί ότι όταν αρχίσαμε προετοιμασία αρχίσαμε με δύο παιδιά και στην τελευταία προπόνηση ήμασταν τόσοι που παίξαμε διπλό.
Το επόμενο Σάββατο φιλικό παιχνίδι με την ομάδα του Απόλλωνα Ερέτριας και σκορ 3-3, μετά το τέλος του αγώνα ο κύριος Δημητρίου σε τηλεφωνική επικοινωνία με τον γενικό αρχηγό της ομάδας όχι μόνο δεν έδωσε συγχαρητήρια αλλά ζήτησε την απομάκρυνσή μου εκ νέου από την ομάδα γιατί όπως είπε αν δεν έφευγα θα σταματούσε να προσφέρει οικονομικά στην ομάδα 
Εγώ επειδή δεν ήθελα να γινει το Δ/Σ μπαλάκι του κυρίου, είπα  παιδιά τέλος,  σταματάω για να μην μπείτε στη διαδικασία ξανά και ξανά να σας ζητάει το ίδιο καθε Κυριακή
Αυτή τη στιγμή που εγώ έφυγα η ομάδα έχει προχωρήσει στην απόκτηση του Αργύρη Στέλιου από Ερέτρια  Αργύρη αδερφού του Στέλιου από Ερέτρια , Λιατιφη από Αμάρυνθο,  Μήτρου από Νεοχώρι και μιλάει και με ακόμη ένα Μήτρου από Ερέτρια
Αυτά είναι τα δικά της παιδιά και η φιλοσοφία ;;;;
Επίσης δίνει Μάχη να κρατήσει όλα τα παιδια που είχαμε, αλλά με αυτά που γράφουν είναι σαν να λένε στα παιδιά να φύγουν και μετα τα παρακαλάνε να καθίσουν εκεί (ντροπή )
Όταν λένε οργάνωση ;;; Μόνος έτρεχα να μαζέψω τα παιδιά να έρθουν προπόνηση. Έδινα μάχες καθημερινά αφιλοκερδώς και καποιοι κύριοι ήταν σε γραφείο στην Αθήνα και δεν ήξεραν τι δουλειά γινόταν. 
Αυτό είναι οργάνωση από κάποιους κύριους ;;;;;
Παρακαλώ αυτή είναι η αλήθεια και προκαλώ δημόσια τον κύριο Δημητρίου εάν θέλει σε ανοικτή συζήτηση και να είναι εκεί όλα τα αθλητικά site 
Ολα  όσα γράφτηκαν από  αθλητικό siτe δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα και δεν είναι αλήθεια 
Όσα γράφω πιο πάνω αυτά είναι και είπα προκαλώ οποιον θέλει σε ανοικτή συζήτηση, γιατί όσα γράφτηκαν προσβάλουν τόσο εμένα όσο και τα παιδιά που παίζουν εκεί.

Με εκτίμηση Σάκης Νικολάου
Πρώην Προπονητής 
ΑΡΗ Αγίου Ιωάννη