Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και άλλες επτά (7) Περιφέρειες της χώρας εντάχθηκαν από την Πέμπτη 27 Μαΐου 2021 στην ψηφιακή πλατφόρμα για τις άδειες οδήγησης, την οποία έχουν δημιουργήσει τα συναρμόδια Υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Υποδομών – Μεταφορών.
Μετά την έκδοση της σχετικής διαπιστωτικής πράξης, οι πολίτες της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας μπορούν πλέον να υποβάλλουν ηλεκτρονικά τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για:
Αντικατάσταση του εντύπου άδειας οδήγησης.
Έκδοση αντιγράφου άδειας οδήγησης, λόγω φθοράς, απώλειας ή κλοπής.
Πιο αναλυτικά, η διαδικασία γίνεται σε 3 βήματα:
1Ο ΒΗΜΑ: Οι πολίτες εισέρχονται στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών https://drivers-vehicles.services.gov.gr με τους κωδικούς... Taxisnet. Καταχωρούν ψηφιακά την αίτηση και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, ενώ μπορούν και να προβούν στην πληρωμή του αντίστοιχου παραβόλου.
2Ο ΒΗΜΑ: Οι Διευθύνσεις Μεταφορών της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας αποστέλλουν ψηφιακά όλα τα στοιχεία στη Διεύθυνση Διαβατηρίων και Εγγράφων Ασφαλείας του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας (ΑΕΑ).
3Ο ΒΗΜΑ: Οι πολίτες καλούνται να παραλάβουν το νέο έντυπο αυτοπροσώπως ή μέσω εξουσιοδοτημένου προσώπου ή ζητώντας να τους αποσταλεί με courier.
Μετά την εφαρμογή της νέας διαδικασίας, ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Φάνης Σπανός δήλωσε: «Τα Υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Υποδομών – Μεταφορών συνεργάζονται, προχωρούν σε ένα ψηφιακό άλμα και η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας ακολουθεί το παράδειγμά τους.
»Η νέα διαδικασία είναι απολύτως αναγκαία εν καιρώ πανδημίας, αλλά και απολύτως χρήσιμη γενικά για τον πολίτη. Εξυπηρετείται ψηφιακά, αντί να ταλαιπωρείται στις γνωστές “ουρές” για την κατάθεση φυσικού φακέλου και την ολοκλήρωση χρονοβόρων γραφειοκρατικών διαδικασιών.
»Τεράστιο είναι το όφελος και για τις Διευθύνσεις Μεταφορών της Περιφέρειας, οι οποίες εξοικονομούν πολύτιμες εργατοώρες και μπορούν πλέον να απασχολήσουν το στελεχιακό δυναμικό τους σε πιο παραγωγικές διαδικασίες».