Παρασκευή 28 Μαΐου 2021

....φαπούλες

 - Είδα στον ύπνο μου μπουλντόζες να πηγαίνουν προς την Στενή και τρόμαξα. Νόμιζα πως πάνε για να τοποθετήσουν ανεμογεννήτριες και πήγα στο εκκλησάκι που είναι δίπλα στην βρύση και άρχισα να χτυπώ την καμπάνα για να ξεσηκωθεί ο κόσμος!!! Έκανα δηλαδή κι εγώ έστω και στα όνειρά μου....επαναστατική γυμναστική...

- Ουσιαστικά όμως έκανα γκάφα. Καμία σχέση με τις ανεμογεννήτριες. Στο όνειρο είδα και τον δήμαρχο κύριο Ψαθά ο οποίος μου έκανε παρατήρηση, επειδή ξεσήκωσα τον κόσμο, χωρίς λόγο και αιτία και μου εξήγησε πως τα συνεργεία πήγαν στην Στενή, αφού θα ξεκινήσει μεγάλο  έργο και μάλιστα Πανεπιστημιακού επιπέδου!!!!!

- Τρόμαξα, αλλά δεν μου είπε περισσότερα. Πήγε το μυαλό μου στην "Τεχνόπολη του Ευρίπου" την οποία είχε εξαγγείλει προεκλογικά ο Χρήστος Παγώνης και τελικά ήταν μια φούσκα. 

- Για να δούμε αν τώρα το όνειρο δεν θα παραμείνει όνειρο, αφού δεν είμαστε και σε προεκλογική περίοδο!!!