Παρασκευή 28 Μαΐου 2021

"Ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Σε καμία περίπτωση ο μπάρμπα Στέλιος, δεν θα ξεχάσει τις δεσμεύσεις του, προς κάποιους ανθρώπους τους οποίους γνωρίζει από το 1990. Αυτό το ξέρουν καλά οι ίδιοι, όπως ξέρουν ότι πέρασαν τα χρόνια και ο μπάρμπα Στέλιος δεν ψάχνει τώρα να βρει λιμάνι, ούτε στην προσωπική του ζωή, ούτε και θα ψάξει στο χώρο της ενημέρωσης. Τα έζησε όλα. Χρόνια σε εφημερίδες και περιοδικά, χρόνια σε ραδιόφωνα και τηλεόραση και πάνω από 13 χρόνια στα ιντερνετικά.
Μου αρέσει να γράφω και δεν το έχω κρύψει ποτέ.
Αυτό θα το συνεχίσω, μέχρι να κλείσω τα μάτια μου.
Αυτός που διαβάζει τα σχόλια και τις απόψεις μου, ξέρει να τα ξεχωρίζει, ανάμεσα σε πολλά άλλα, γιατί απλά δεν αλλάζω κάθε λίγο και λιγάκι τον.... τρόπο γραφής και σχολιασμού και γιατί δεν είναι αυτά που θα ήθελαν να μου σερβίρουν άλλοι.
Το ραδιόφωνο είναι η μεγάλη μου αγάπη, αλλά είναι καλό να κάνουμε στην άκρη για να μπούνε μπροστά νέα παιδιά. Για να κάνει κάποιος ραδιόφωνο, θα πρέπει να επιλέξει σε ποιο θα πάει κι αν θα αντέξουν αυτά που θα λέει.
Προσωπικά δεν έχω καμία διάθεση να βρεθώ σε κάποιο ραδιόφωνο, ούτε για μια δικιά μου εκπομπή ή για να γράφω μια εκπομπή για άλλους.
Το είχα δηλώσει και παλαιότερα. Για μένα μόνο ένα ραδιόφωνο θα μ΄ έκανε να επιστρέψω και να βοηθήσω να βγει μια εκπομπή, η οποία θα λέει τα πράγματα με το όνομά τους και χωρίς εξαρτήσεις από εργολάβους και προμηθευτές.
Αυτός ο ραδιοφωνικός σταθμός είναι το ΡΑΔΙΟ ΕΥΒΟΙΑ 104,1.
Ο κ. Ζώμας ο αγαπητός Δημήτρης να ξέρει πως όπως αυτός στάθηκε δίπλα μου σε δύσκολες στιγμές, έτσι κι εγώ όποτε με χρειασθεί θα είμαι δίπλα του.
Για την τηλεόραση, δεν έχω καμία διάθεση, γιατί πλέον δεν υπάρχει ενημερωτική τηλεόραση. Δεν θέλουμε να γράψουμε κάτι παραπάνω για να μην ενοχληθούν, όσοι προσπάθησαν και όσοι θα προσπαθήσουν στο μέλλον.
Η Εύβοια έχει θέματα για την τηλεόραση, αλλά δεν τ΄ ανακαλύπτουν, αφού κανείς δεν πληρώνει για να έχει τηλεοπτικό σταθμό, αλλά λειτουργούν κατόπιν παραγγελίας.
Σταματώ εδώ.