Παρασκευή 11 Ιουνίου 2021

Έγραψε ο κ. Νίκος Κατσής

Δεν συνεχίζει .... 

Nikos Katsis  · 
Μια από τις πιο αγαπημένες μου φωτογραφίες ... 
πολλά τα χρόνια με παρά πολλά συναισθήματα ...
Τίτλοι τέλους για εμένα , κλείνει ένα πολύ όμορφο και παρά πολύ ενδιαφέρον μακρύ και δύσκολο ταξίδι ,γεμάτος και χορτασμένος ομως από την μεγάλη ευχαρίστηση που σου προσφέρει το Ευβοϊκό ποδόσφαιρο .. ο χρόνος μου πλέον περιορισμένος με αποτέλεσμα να μην έχω την δυνατότητα να τρέξω για την ομάδα μας και να βοηθήσω με τις υπηρεσίες μου αυτήν .. ( ευκαιρία να παντρευτώ 😂😂😂) θεωρώ ότι βρισκόμαστε σε παρά πολύ καλό δρόμο σε όλους τους τομείς που απαρτίζουν τον σύλλογο μας και την συνέχεια αυτού γιατί βρίσκετε σε πολύ καλά χέρια και με πολύ αγάπη γι αυτόν διοικητικά αλλά και ποδοσφαιρικά .. φτάσαμε την ομάδα κατά την γνώμη μου σε ένα επίπεδο αρκετά αξιόλογο για το Ευβοϊκό ποδόσφαιρο και με πολύ καλές βάσεις για το μέλλον . Θέλω να ανακοινώσω και επίσημα την παραίτηση.... μου μετά το χθεσινό τραπέζι της ομάδας μας για να κλείσει αυτή η σεζόν , η πολύ περίεργη αυτή σεζόν , να ευχηθώ σε όλους υγεία και όρεξη με αγάπη για την ομάδα μας , να κάνει πάντα μια αξιόλογη και αξιοπρεπή πορεία ποδοσφαιρική ,να είναι τα παιδιά μας πάντα καλά και υγιή και το κυριότερο να την βοηθάμε όλοι όσο μπορούμε και να την στηρίζουμε σαν καλοί φίλαθλοι που είμαστε .. 
.....σας ευχαριστώ που ήσασταν δίπλα μου όλα αυτά τα χρόνια και με στηρίζατε , θα είμαι εδώ για ότι χρειαστείτε και όποτε θελήσετε να σας βοηθήσω ... 
σας αγαπώ πολύ είσαστε κομμάτι της ζωής μου 
Καλή συνέχεια με πραγματική αγάπη  Α.Ο.ΑΜΑΡΥΝΘΙΑΚΟΣ ❤️❤️🏆