Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2022

"ο μπάρμπα Στέλιος" σε Β΄ έκδοση!!!!

 - Τελικά βρέθηκε λύση, για να μην έχουν κάποιες και κάποιοι ούτε αγωνία για το τι θα γράψω αύριο, ούτε στενοχώρια, γι΄ αυτά που γράφω και τους αφορούν.
Μ΄ έβγαλε από την δύσκολη θέση ο πρόεδρος και επιτρέψτε μου να τον χειροκροτήσω και παράλληλα να τον ευχαριστήσω.
"Δεν μ΄ ενδιαφέρει τι γράφει. Μην τον διαβάζετε ...και μην ασχολείσθε". Αυτό είπε ο πρόεδρος και το θέμα έκλεισε.
Συμφωνώ απόλυτα μαζί του.
Πάντως αυτά που γράφω εγώ, δεν τα παίρνει ο άνεμος και θα μπορούν να τα διαβάσουν και στο τέλος της ποδοσφαιρικής χρονιάς ή όταν θα έχουν φύγει από την όποια θέση έχουν σήμερα. Πάντως εγώ θα τους τα θυμίσω, όταν όλοι θα κριθούμε, όχι από τα λόγια μας, αλλά από το αποτέλεσμα.
Και κάτι τελευταίο.
Επειδή δεν θέλω να παρεξηγηθώ με κανέναν, είναι καλύτερα να γράφω την άποψή μου και να μην έχω και διάλογο με μέλη του ΔΣ, ώστε να μην δημιουργώ προβλήματα.