Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2022

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Τρίτη σήμερα και πρωί πρωί δέχθηκα ένα τηλεφώνημα και ο τύπος που επικοινώνησε μαζί μου, μάλλον έχει χάσει την ψυχραιμία του και ξεπέρασε κάθε όριο.
Δεν θέλω σε καμία περίπτωση να του απαντήσω στο ίδιο ύφος και δεν θέλω ν΄ ασχοληθώ καθόλου με τα επαγγελματικά και τα προσωπικά του.
Αν το ήθελα θα το.... είχα κάνει εδώ και καιρό.
Θα περιμένω όλη την ημέρα να βρει το θάρρος και να ζητήσει συγνώμη. Αν δεν το κάνει, τότε του υπόσχομαι πως θα του απαντήσω όπως του αξίζει.
Να ξέρει πάντως πως καμία επαφή δεν έχω με τα πρόσωπα που ανέφερε και φυσικά δεν μ΄ ενδιαφέρει καθόλου το τι ετοιμάζουν, αν ετοιμάζουν.
Εγώ δεν έχω κανέναν λόγο ν΄ ασχοληθώ με πρόσωπα με τα οποία δεν έχω καμία απολύτως συνεργασία. 
Ότι γράφω, έχει να κάνει με την ενασχόλησή τους με τα κοινά.
Στην εργασία και στο σπίτι τους ας κάνουν ότι θέλουν.