Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2022

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Δεν πειράζει.
Όπως τα βουνά είναι συνηθισμένα στα χιόνια, έτσι κι εγώ είμαι συνηθισμένος στο να τ΄ ακούω συνεχώς, όχι γιατί κάτι δεν έκανα σωστά, αλλά γιατί παρεμβαίνω ώστε να λυθούν προβλήματα, διαφόρων αθλητικών συλλόγων.
Κυρίες και κύριοι δεν έχω μάθει να κάνω το οτιδήποτε πίσω από την πλάτη κανενός.
Όλα δεν μπορεί να τα έχει κανείς και θα πρέπει να παλεύουμε για το καλύτερο και να προσαρμόζουμε τα πάντα, ανάλογα... με τις δυνατότητες που υπάρχουν και τα δεδομένα.
Ο μπάρμπα Στέλιος, δεν έχει μάθει να παίζει σε διπλό ταμπλό για να τα έχει καλά με όλους, ούτε και περιμένει ν΄ ακούσει έστω κι ένα ευχαριστώ από κανέναν.
Δεν σας κρύβω πως γελάω, όταν κάποιοι προσπαθούν να αποφύγουν να πούνε ευχαριστώ και θέλουν να πούνε πως με την παρέμβαση την δική τους ή συνεργατών τους, έγινε κάτι καλό!!!
Ο μπάρμπα Στέλιος κι αυτοί, ξέρουν καλά ποιος βοήθησε και αυτό μου είναι αρκετό.
Το μήνυμα που θα στείλουμε προς κάθε κατεύθυνση είναι απλό και πιστεύουμε κατανοητό.
Τα πάντα στην ζωή μας έχουν να κάνουν με την πολιτική, τα πάντα είναι πολιτική και ας μην λέει κανείς το "εγώ δεν έχω ασχοληθεί με την πολιτική και δεν μ΄ ενδιαφέρει"!!!
Αλήθεια, όταν κάποιος κρίνει κάποιον πολιτικό και τον αποκαλεί ανίκανο, λίγο ή εμπαθή, τι κάνει; Δεν κάνει πολιτική. Δεν επηρεάζει κάποιον κόσμο και τον στρέφει εναντίον αυτού του πολιτικού;
Όλα είναι πολιτική λοιπόν και τους πολιτικούς τους επιλέγει ο λαός και μόνο αυτός, μέσα από τις εκλογικές διαδικασίες.