Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2023

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Θα προσπαθήσω να είμαι ήρεμος αυτές τις μέρες για το καλό μου και για να μπορέσω να ακολουθήσω τις οδηγίες του γιατρού μου και τις επιθυμίες αυτών που με αγαπάνε.
Χθες έγινε το πρώτο βήμα και έχω μια εικόνα για το θέμα της υγείας μου. Σε λίγες μέρες θα κάνω το επόμενο βήμα για να διαπιστωθεί αν τα κατάφερα. Ελπίζω και εύχομαι να πάνε όλα..... καλά.
Θέλω να ευχαριστήσω εκτός από την οικογένειά μου και κάποιους φίλους, οι οποίοι ενδιαφέρθηκαν.
Πάμε λοιπόν πάλι στην καθημερινότητα κι ας μείνουμε στην πολιτική.
Καλά αυτός ο Ανδρουλάκης είναι ορκισμένος να στηρίξει με νύχια και με δόντια τον Κυριάκο; Είναι αποφασισμένος να στείλει Πασοκους να ψηφίσουν ΝΔ; Αν δεν ήταν δεν θα έλεγε ποτέ πως θέλει να πάρει εντολή σχηματισμού κυβέρνησης και τότε θα μιλήσει με τους άλλους αρχηγούς!!!!!
Νίκο αγόρι μου δεν σου είπε κανείς πως οι Έλληνες έπαθαν και έμαθαν;
Θες να μας πεις δηλαδή πως την Ελλάδα θα την κυβερνάει το τρίτο κόμμα;
Νίκο μαζέψου γιατί σε βλέπω στο 7-8% και θα χρειασθεί το ΠΑΣΟΚ να επιλέξει άλλον αρχηγό.