Δευτέρα 24 Απριλίου 2023

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Καλή εβδομάδα να έχουμε και να μάθουμε να μην κρύβουμε πίσω από το δάχτυλό μας τίποτα και κανέναν.
Διάβασα κάτι που αναφέρει σε ανακοίνωσή του το ΔΣ του Απόλλωνα Ερέτριας και έγραψε σε σχολιό του και ο Μανώλης Βέττας.
Μανώλη επετρεψέ με να διαφωνήσω μαζί σου. Δεν είναι τιμή για τον κύριο Ρέτσα και τον κύριο Τσεκούρα, το ότι δεν κάλεσαν την αστυνομία ή δεν υπέβαλλαν μήνυση εναντίον όσων.... προκάλεσαν επεισόδιο εναντίον τους στο γήπεδο της Ερέτριας.
Τι μήνυμα στέλνουν προς κάθε κατεύθυνση ο πρόεδρος και ο αντιπρόεδρος της ΕΠΣ Εύβοιας;
Παρέχουν ασυλία σε αυτούς οι οποίοι ασκούν βία;
Φαίνεται πως κατι δεν έχουμε καταλάβει.
Όποιος ή οποιοι ασκούν βία σε οποιαδήποτε μορφή θα πρέπει να οδηγηθούν στην δικαιοσύνη και όχι να τους χτυπάμε την πλάτη.
Όποια διαφωνία έχω με τον κύριο Ρέτσα την έχω εκφράσει δημόσια, αλλά δεν θα χειροκροτήσω ποτέ αυτούς που ασκούν βία εναντίον του.
Ο κ. Ρέτσας στο παρελθόν μου είχε στείλει εξώδικο για τα όσα έγραφα και μου ζητούσε να ανακαλέσω γιατί διαφορετικά θα προχωρούσε σε μήνυση. 
Δεν ανακάλεσα τίποτα και δεν μου ήρθε και κάποια μήνυση.
Σήμερα που ο κύριος Ρέτσας δέχθηκε επίθεση θα κάνει κάτι ή καλύπτει την βία;
Στέλνει δηλαδή μήνυμα συγκάλυψης;
Αν οι διοικούντες την ΕΠΣΕ συγκαλύπτουν την βία, τότε να περιμένουμε τα χειρότερα.
Κύριε Ρέτσα και κύριε Τσεκούρα έστω και τώρα κάντε αυτό που πρέπει και όχι δημόσιες σχέσεις.