Πέμπτη 11 Μαΐου 2023

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Καλημερούδια αγαπητοί μου αναγνώστες.
Διακρίνω πως υπάρχουν και αυτοί οι οποίοι θυμώνουν εύκολα και προσπαθούν να μου επιτεθούν, ρίχνοντας λάσπη στον ανεμιστήρα.
Εγώ λάσπη δεν θα ρίξω, αλλά θα προχωρήσω παρακάτω και θα αποκαλύψω τα πάντα.
Κανείς δεν μπορεί να κρύψει τίποτα και κανείς δεν μπορεί να αποφύγει τις ευθύνες.
Ο χώρος του αθλητισμού δεν είναι χώρος για μόντελινγκ, ούτε.... χώρος για "ουσίες", ούτε χώρος για άλλα πράγματα.
Δημόσιος διάλογος τώρα και απομάκρυνση όλων όσων προβληματίζουν και χρησιμοποιούν τον χώρο του αθλητισμού.
Αν οι κύριοι και οι κυρίες που έχουν θέσεις υπευθύνων δεν δώσουν λύσεις τώρα, τότε να μην παρεξηγηθούν όταν το θέμα βγει στα μανταλάκια.
Έχω ξενερώσει τελείως και ταυτόχρονα τα έχω πάρει στο κρανίο.
Έχω υποχρέωση να γράψω την αλήθεια και θα το κάνω.