Παρασκευή 12 Μαΐου 2023

.... καλύτερα

 - Δεν μ' ενδιέφερε ποτέ "να είμαι κάποιος".
Δεν μ' ενδιέφερε ποτέ να είμαι πρώτη μούρη με πολιτικούς, αυτοδιοικητικούς και άλλους.
Δεν μπορώ να τους κρύβω την αλήθεια.
Αυτός είμαι και για να μην τους στενοχωρώ, τους αποφεύγω.
Καλύτερα να είμαι ένας αληθινός κανένας, παρά ένας ψεύτικος κάποιος.
Ρίξτε μια ματιά δίπλα σας και θα το..... διαπιστώσετε αυτό.
Όλοι κάνουν την δουλειά τους. Οι περισσότεροι ψεύτικοι. Είναι όμως κάποιοι.
Άντε να πεις σε πολιτικό, πως είναι ψεύτικος.
Άντε να πεις σε παράγοντα συλλόγου πως είναι ψεύτικος.
Άντε να το πεις σε προπονητή.
Θα βρεις τον μπελά σου. Θα σε κατηγορήσουν. Θα ξεκινήσουν πόλεμο εναντίον σου και το χειρότερο μπορεί και να ξεκινήσουν πόλεμο και εναντίον της οικογένειάς σου.
Ποιοι; Οι δήθεν. Οι ψεύτικοι.
Προσωπικά δεν με τρομάζουν, δεν με πείθουν και θα δώσω την μάχη μου για να τους αποκαλύψω.