Τετάρτη 21 Ιουνίου 2023

..... φαπούλες

 - Όταν έχεις μάθει να συμμετέχεις ενεργά σε κάθε εκλογική αναμέτρηση για περίπου 50 χρόνια, σου είναι αρκετά δύσκολο να πάρεις την απόφαση να μείνεις αμέτοχος και απλά να πας να ψηφίσεις. Ο πρώτος μου προεκλογικός αγώνας ήταν στο ΝΑΙ ή ΟΧΙ στον Βασιλιά. Νεαρουλης τότε με θυμάμαι με μια ντουντουκα στο χέρι, να καλώ τον κόσμο να ψηφίσει ΟΧΙ στον.... Βασιλιά και να έχω δυνατούς καβγάδες με τον μακαρίτη πατέρα μου ο οποίος ήταν με το ΝΑΙ στον Βασιλιά.

- Τα χρόνια πέρασαν και τίποτα δεν θυμίζει το παρελθόν. Άλλαξαν τα πάντα. Όσοι έζησαν εκλογές τις προηγούμενες δεκαετίες ξέρουν καλά την διαφορά του τότε με το σήμερα. 

- Δεν ξέρω γιατί, αλλά μου έχει καρφωθεί η ιδέα να είναι οι τελευταίες εκλογές αυτές της Κυριακής 25 Ιουνίου 2023. Η συμπεριφορά κάποιων με έχει απογοητεύσει σε μεγάλο βαθμό και μ' έχει κουράσει αυτό που ακούω εδώ και χρόνια. "Αφήστε τον αυτόν. Ξέρει καλά τι κάνει και δεν θέλει καθοδήγηση".

Ναι, είναι αλήθεια. Και να ήθελα καθοδήγηση, δεν θα την δεχομουν. Δεν είμαι από τους τύπους που θα δεχθεί να του λένε τι να γράφει και τι να λέει.

- Πάμε λοιπόν και μέσα στον Ιούλιο θα πάρω κι εγώ την απόφασή μου.