Παρασκευή 23 Ιουνίου 2023

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Εγώ δεν έχω μάθει να βάζω την ουρά στα σκέλια, αλλά δεν έχω μάθει και να σκύβω το κεφάλι.
Μετά τις Εθνικές Εκλογές πρέπει να αποδείξω στον εαυτό μου και μόνο σε αυτόν, πως και στις δημοτικές εκλογές, μπορώ να παίξω δυνατά... και να αλλάξω αυτό που άλλοι έχουν δεδομένο.
Κάποιοι λένε πως στον Δήμο Χαλκιδέων ο Σπύρου "πάει τρένο". Εγω λέω πως η Βάκα είναι πρώτη και με διαφορά, όχι από τον Σπύρου, αλλά από τον δεύτερο οποια ή όποιος είναι αυτός.
Επειδή για τον πρώτο, λίγο ως πολύ, όλοι συμφωνούμε πως θα είναι η Βάκα, σας καλώ να ψάξετε καλά για τον δεύτερο.
Αν υπάρξει συμμαχία κάποιων μεταξύ Παγώνη, Ανδρέου, Παππά, Καθαροσπόρη, τότε θα έχουμε μάχη με νικητή την συμμαχία για την δεύτερη θέση.
Το τι θα γίνει την Β' Κυριακή μάλλον το ξέρουν όλοι, αλλά ας περάσει η Α' Κυριακή και βλέπουμε.
Εγώ προσωπικά αυτές τις δημοτικές εκλογές θα τις παρακολουθήσω, αλλά δεν ξέρω ακόμη αν θα ασχοληθώ.
Αν ασχοληθώ θα φροντίσω να τις κερδίσει αυτός που μου εμπιστεύθηκε.