Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2023

Με τον Ψαθά, ο Αντώνης Βουρδάνος

 Συνδημότισσες και Συνδημότες , 
Ονομάζομαι Αντώνης Βουρδάνος , γεννήθηκα , μεγάλωσα και ζω στη Μακρυκάπα με την σύζυγο μου Κυριακή και τα δύο μου παιδιά , τον Γιώργο και την Βασιλική. 
Εργάζομαι ως Ανώτατο Στέλεχος Επιχειρήσεων. 
Έχω διατελέσει 12 χρόνια Οικονομικός Διευθυντής και 5 χρόνια Γενικός Διευθυντής σε μεγάλες εταιρείες. 
Μέσα από την εργασία μου απόκτησα μεγάλη εμπειρία Διοίκησης και Οργάνωσης καθώς και την δυνατότητα άμεσης λύσης προβλημάτων , ....
ισχυρό και σοβαρό εφόδιο για την δράση μου στα δημοτικά δρώμενα .
Το 2019 βρέθηκα στην πρώτη εκλόγιμη θέση με την Αξιωματική Αντιπολίτευση κι έως σήμερα δραστηριοποιούμαι έντονα με την ιδιότητα του Δημοτικού Συμβούλου .
Ασχολούμαι με την Τοπική Αυτοδιοίκηση γιατί επιθυμώ να βοηθήσω κι εγώ στην ανάπτυξη του Δήμου που κατοικώ και στην βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών του .
Με κύρια χαρακτηριστικά την εντιμότητα , την προσφορά στο συνάνθρωπο , την όρεξη για δουλειά καθώς και με την πεποίθηση ότι με σωστό σχεδιασμό και σκληρή δουλειά τα πάντα είναι εφικτά , αποφάσισα να βρεθώ σε αυτόν τον αγώνα δίπλα στο σημερινό και εκ νέου υποψήφιο Δήμαρχο Γιώργο Ψαθά.
Η κοινή μας πεποίθηση ότι μαζί μπορούμε να πορευτούμε και να συνεργαστούμε για να κάνουμε τη ζωή μας και τον όμορφο τόπο μας καλύτερα. 
Αποδέχτηκα με χαρά την πρόταση του να είμαι κι εγώ υποψήφιος με τον Συνδυασμό ΔΗΜ.ΟΣ στις επερχόμενες Δημοτικές Εκλογές. 

Με εκτίμηση 
Αντωνης Βουρδανος 
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος 
Δήμου Διρφυων - Μεσσαπιων .