Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2023

Με τον Μπουροδήμο, ο Νίκος Καμπούρης

 - Φίλες και φίλοι 
Αγαπητοί συνδημοτες και συνδημοτησες
Έπειτα από την αρχική (από τις 10ης Ιουλίου)ανακοίνωση υποψηφιοτητας μου νιώθω υποχρέωση να σας πω δύο λόγια για εμένα. 
Γεννήθηκα στους Στρόπωνες Εύβοιας είμαι γιός του αειμνήστου Κωνσταντίνου Καμπούρη (Πριμα)και της Χριστίνας, όπου και διαμένω μόνιμα.
Φοιτησα στο δημοτικό Στροπωνων, γυμνάσιο Στενής,2ο γενικό λύκειο Χαλκίδας και Mediterranean college. (business administration)
Είμαι μέτοχος από το 2009 και πρόεδρος από το 2012 έως και σήμερα τής μεταφορικης "χαλκις"ΙΜΕ και "χαλκις "ικε.
Η ενασχόληση μου με τα κοινά αρχίζει το 2002 ως αντιπρόεδρος του Α Ο ΣΤΡΟΠΩΝΩΝ. Από το 2008.... έως και σήμερα είμαι στο Δ.Σ του πολιτιστικού συλλόγου Στροπωνων και ειδικότερα με την θέση του προέδρου συνεχόμενα από το 2012εως το 2021. Τέλος είμαι στο  Δ.Σ της  ΠΟΕΣΕ  από το 2015 έως  το 2023. 
Η πολύχρονη αυτή εμπειρία μου έχει διδάξει ένα νέο τρόπο λήψης αποφάσεων, αρκετά συλλογικό τον οποίο (εαν μου δώσετε την δύναμη)θα ήθελα να εφαρμόσουμε  για το καλό του δήμου μας!
Γνωρίζω επίσης ότι μπορούμε να καταφέρουμε τα πάντα αρκεί να δουλέψουμε σκληρά με τιμιότητα ειλικρίνεια και σεβασμό προς τον συνάνθρωπο. 
Δεν θα σας μιλήσω για Οράματα αλλά Προγράμματα έτοιμα προς χρήση χρειάζεται ο τόπος  μας έτσι ώστε να διασφαλίσει  την βιωσιμότητα αλλά και να ανοίξει νέους ορίζοντες!
Αυτό πιστεύω ότι μόνο με την νέα δημοτική αρχή του( δημάρχου των έργων) Υποψήφιου δημάρχου του κυρίου ΓΙΑΝΝΗ ΜΠΟΥΡΟΔΗΜΟΥ μπορεί να επέλθει! Έτσι κι εγώ με γνώμονα πάντα το κοινό συμφέρον, αποδεχθηκα την τιμητική πρόταση να είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό Μεσσαπιακη-Παραδυρφια συνεργασία. Ζητώ λοιπόν την ψήφο αλλά και την στήριξη σας,ελάτε όλοι μαζί να δώσουμε  μια μεγάλη μάχη για ένα καλύτερο αύριο!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ