Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2023

Βασίλης Γουρνής - πάντα δίπλα στους δημότες

 
Συνεπής στην αυτοδιοικητική μου διαδρομή και μετά από τέσσερα χρόνια σε θέση ευθύνης στο Δήμο Χαλκιδέων, ήταν αυτονόητη η συμπόρευση μου σε μια ακόμη εκλογική μάχη με τη Δήμαρχο Έλενα Βάκα και τον συνδυασμό «Αλλάζουμε-Συνεχίζουμε»!
Στη διάρκεια της θητείας μας κληθήκαμε να διαχειριστούμε ακραία γεγονότα,συνέπεια  της κλιματικής αλλαγής, όπως πλημμύρες, πυρκαγιές, χιόνια και την πανδημία του ιού Covid. Όμως τίποτα δεν ανέκοψε την πορεία μας και το όραμα μας για το Δήμο Χαλκιδέων!
Μικρά και μεγάλα έργα πραγματοποιήθηκαν παντού, σε όλες.... τις Ενότητες, σε όλες τις Κοινότητες. Έργα σε γειτονιές, σε γήπεδα, σε σχολεία, σε όλη την πόλη από άκρη σε άκρη.
Σε προσωπικό επίπεδο ήμουν πάντα ανοιχτός στην επικοινωνία μου με τους δημότες, απαντώντας καθημερινά σε εκατοντάδες τηλεφωνήματα και ήμουν πάντα παρών σε οποιαδήποτε δυσκολία ανέκυπτε, προσπαθώντας να δίνω λύσεις, όπου αυτό είναι εφικτό. Σίγουρα δεν έγιναν όλα,αλλά έγιναν πάρα πολλά που βελτίωσαν την καθημερινότητα των δημοτών και έδωσαν το στίγμα αυτής της αλλαγής που οραματιστήκαμε για το Δήμο μας.
Έχοντας απόλυτη συναίσθηση της μεγάλης ευθύνης, σας ζήτω και πάλι την ψήφο σας, η οποία θα μου δώσει και πάλι την δυνατότητα να είμαι δίπλα σας και τα επόμενα 5 χρόνια.
Και το ζήτω έχοντας διαγράψει μια ξεκάθαρη διαδρομή, η οποία ακολουθείται από έργο και όχι από λόγια.