Σάββατο 7 Οκτωβρίου 2023

....επί προσωπικού

 - Αυτές οι εκλογές με κάνανε σοφότερο και κατάλαβα ότι η κάθε μια και ο καθένας, μπροστά στο συμφέρον τους δεν υπολογίζουν τίποτα.
Δέχθηκα μια επίθεση από υποψήφιο περιφερειακό σύμβουλο τον οποίο στο παρελθόν είχα στηρίξει με τις μικρές μου δυνάμεις, αλλά αυτή την φορά αποφάσισα να στηρίξω πρόσωπα που δεν ήταν μέχρι τώρα υποψήφιοι για την Περιφέρεια και δύο από αυτά τα πρόσωπα, πάντα από το ψηφοδέλτιο του Φάνη Σπανού, είναι η πρώην δήμαρχος Ερέτριας κυρία Αμφιτρίτη Αλημπατέ, την οποία εκτιμώ και πιστεύω πως μπορεί να προσφέρει στο πλευρό του Φάνη και ο κ. Ευάγγελος Χαϊνάς ο οποίος είναι από τους..... ανθρώπους ο οποίος μπορεί να προσφέρει πολλά και να οργανώσει τέλεια, θέματα κοινωνικά, εκπαιδευτικά, εργασιακά και άλλα.
Είπα λοιπόν στους γνωστούς και φίλους μου, αν έχουν την δυνατότητα να τους δώσουν έναν σταυρό.
Γιατί λοιπόν αυτό να οδηγήσει την παλιά καραβάνα, στο να πει τα όσα είπε εναντίον μου.
Θα μπορούσα να τον κρεμάσω στα μανταλάκια και να γίνει ρόμπα ξεκούμπωτη, αλλά δεν είναι του χαρακτήρα μου.
Εγώ δεν στηρίζω την ύπαρξή μου στα βουλευτικά γραφεία, όπως ο ίδιος.
Το δικό μου μήνυμα πάει και προς βουλευτές.
Σταματήστε να έχετε το μπιμπερό στα χέρια και να δίνετε γαλατάκι σε κάποιους υποψηφίους, γιατί δεν θ΄ αργήσουν οι Εθνικές εκλογές, αφού τα χρόνια περνούν εύκολα.
Εγώ είμαι από αυτούς που δεν μασάνε τα λόγια τους και θα σας θυμίσω τις Εθνικές Εκλογές της Άνοιξης και το τι έγινε με τους σταυρούς προτίμησης.
Αύριο το βράδυ θα μάθουμε τον ρόλο που έπαιξε ο καθένας και μετά θα ισχύει το "όπως έστρωσες θα κοιμηθείς".