Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2023

Κωνσταντίνος (Κώστας) Βελής-Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δ.Ε. Ανθηδόνας

Ο Κωνσταντίνος (Κώστας) Βελής γεννήθηκε και μεγάλωσε στην περιοχή της Ανθηδόνας-Λουκισίων και κατοικεί από το 1999 μέχρι και σήμερα στη Χαλκίδα.
Είναι 54 ετών, παντρεμένος με την Μαρία Πατρίκα και πολύτεκνος πατέρας τεσσάρων παιδιών. Είναι τελειόφοιτος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών του ΤΕΙ ΨΑΧΝΩΝ (1992) και ασχολείται με τις ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ-ΑΝΕΡΓΕΣΕΙΣ ΚΤΙΡΙΩΝ από το 1995 έως σήμερα.
Η αγάπη του για τον αθλητισμό και το ποδόσφαιρο είναι γνωστή, καθώς υπήρξε ποδοσφαιριστής σε μεγάλες ομάδες της Εύβοιας (Ολυμπιακός Χαλκίδας, ΛΗΛΑΣ Βασιλικού, Ηρακλής Ψαχνών, Ερέτρια).
«Αγαπητοί/ες μου συμπολίτες/ισσες, με όλο το σεβασμό που διαθέτω στον καθένα σας ξεχωριστά, σε.... αυτόν τον πρωτόγνωρο για εμένα αγώνα θα χρειαστώ τη δική σας εμπιστοσύνη και ώθηση, ώστε να μπορέσω ταπεινά και έμπρακτα να συντελέσω στη δημιουργία ενός δήμου που θα έχει ως βάση την εξέλιξη και θα είναι προσβάσιμος σε όλους.
Με γνώμονα κυρίως τη θέληση και την αγάπη που διαθέτω για τη δουλειά μου και τα κοινά, θα ήθελα με τη σειρά μου να γίνω ένας βασικός παράγοντας ανέγερσης και ανάπτυξης της «σύγχρονης και προοδευτικής» αυτής πόλης που οραματιζόμαστε όλοι μας.
Πρώτο μου μέλημα χωρίς πολλές υποσχέσεις θα είναι, όλοι οι πολίτες να έχουν ίσα δικαιώματα θέτοντας ως πρωταρχικό μου στόχο τη βοήθεια και την ενίσχυση προς τους συνάνθρωπούς μας που έχουν προβλήματα επιβίωσης, υγείας κ.α. Επιπροσθέτως, θα επιδιώξω να βελτιώσουμε όλοι μαζί την ποιότητα ζωής, σε αυτήν την πανέμορφη πόλη που έχουμε αξιωθεί να ζούμε, πιστεύοντας ακράδαντα πως ο τόπος μας έχει πολλές δυνατότητες να εξελιχθεί σε έναν από τους πιο οργανωμένους και ταχύρυθμα εξελίξιμους δήμους της Ελλάδας.
Με κίνητρο το μεράκι και την εμπειρία μου πάνω στο μοτίβο της δημιουργίας και της κατασκευής θα ήθελα να βάλω και εγώ το δικό μου «λιθαράκι» στη νέα αυτή προσπάθεια του συνδυασμού μας.
Τέλος, να σας ευχαριστήσω για αυτά τα λίγα λεπτά που αφιερώσατε ώστε να διαβάσετε την παρουσίαση μου και τις αρχικές μου σκέψεις για την υποψηφιότητα μου.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.»