Συνολικά, το ΚΕΠΚΑ
δέχθηκε 2.591 παράπονα – καταγγελίες
Στο 2,08% οι καταγγελίες για τουριστικές υπηρεσίες το α΄ τετράμηνο του 2009
To α΄ τετράμηνο του 2009, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 2.591 καταγγελίες – παράπονα Καταναλωτών. Σύφωνα με την ποσοστιαία ανάλυση των παραπόνων – καταγγελιών, οι τουριστικές υπηρεσίες κατατάσσονται όγδοες, με ποσοστό 2,98% (54 καταγγελίες). Ενημερωτικά, την πρώτη "τριάδα" αποτελούν:Παράπονα για ΦΑΓΕ: 815 (31,46%) Υπηρεσίες κοινωνικού ενδιαφέροντος: 460 (17,75%) Πάροχοι τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών: 242 Οι καταναλωτές – μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν, με τη μεσολάβηση του ΚΕ.Π.ΚΑ., με το ποσό των 190.420,10 ευρώ