Σάββατο 10 Απριλίου 2021

Η απάντηση του κ. Πάνου Ελευθερίου, σε σχόλιό μας

 Καλησπέρα κ ΣΤΕΛΙΟΣ ΓΚΑΡΑΣ.
Η αγάπη μου για τον αθλητισμό και η διάθεση μου για προσφορά στον συγκεκριμένο χώρο ήταν από τους κύριους λόγους που αποφάσισα να ασχοληθώ με τα κοινά. Ο άλλος ήταν η διάθεση βοήθειας για τους αδέσποτους φίλους μας που τόσο έχουν ταλαιπωρηθεί.
Πως είναι δυνατόν να είμαι κατά σε μία κίνηση εμπλουτισμού των αθλητικών χώρων του Δήμου μας ;;;
Εγώ σαν επαγγελματίας προπονητής θα είμαι πάντα δίπλα σε κάθε δημοτική αρχή που θα έχει σαν προτεραιότητα τον πολίτη και οι αθλητικές εγκαταστάσεις του δήμου είναι πολιτισμός, ο αθλητισμός = ζωή, άρα είμαι δίπλα σε κάθε επιλογή προς την εξέλιξη την βελτίωση των υπαρχόντων αθλητικών εγκαταστάσεων και είμαι εις διπλούν ικανοποιημένος να βλέπω κινήσεις δημιουργίας νέων αθλητικών χώρων όπως το "ανενεργό" Μουστάκα Τζιώτη ένα γήπεδο που η δημιουργία ....του θα δώσει πνοή και ανάσα μέσα στην πόλη που σε συνδυασμό με το γήπεδο του Βούρκου και με την ευχή όλων να αποκατασταθεί επιτέλους και το γήπεδο Καλαμακιδη θα δώσει εκτόνωση σε άλλα γήπεδα και θα αποκτήσουν ξανά "ζωή" κατά την ταπεινή μου άποψη σωματεία που είχαν γηπεδικο προβλήμα. 
Άρα κ Γκαρα είμαι διπλά υπέρ σε κάθε τέτοιου είδους έργου και ως δημότης Δήμου μας και ως προπονητής.

*apopsignomi: Σε λίγο το σχόλιό μας, στον αγαπητό κύριο Ελευθερίου.