Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2022

Χαλαρώστε κύριε Μαρκόπουλε......

Δεν μπορούμε ειλικρινά να καταλάβουμε την κακία που βγάζει ο γιατρός κυριος Κώστας Μαρκόπουλος εναντίον του Περιφερειάρχη κ. Φάνη Σπανού. Θέλει λέει να είναι υποψήφιος Περιφερειάρχης για να εκδικηθεί την ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και τον Κυριάκο Μητσοτάκη και γι΄ αυτό κατηγορεί για τα πάντα τον Φάνη.
Κύριε Μαρκόπουλε, μας έχετε συνηθίσει σε όλα αυτά, αφού έχετε φύγει αρκετές φορές από την ΝΔ και ξέρετε τους λόγους, αλλά αυτή την φορά σας έδιωξε η ΝΔ και επίσης ξέρετε τους λόγους. Αλήθεια δεν βρήκατε να πείτε μια καλή ....κουβέντα για το ότι η Περιφέρεια  τα πήγε μια χαρά με τον χιονιά και ψάχνετε για λάσπη;
Διαβάστε τι έγραψε ο κ. Μαρκόπουλος:

 ΚΟΥΙΖ...
Ποιος ξέρει τον λόγο που δεν περιελήφθη αρχικά η ΕΥΒΟΙΑ και η ΒΟΙΩΤΙΑ στην αυριανή αργία, που μετά διορθώθηκε..
Επειδή μας αγνόησαν η ....Μήπως επειδή η Περιφέρεια Στερεάς δήλωσε ότι όλα λειτουργούν καλώς;;;;; 
Εγώ έχω ενημέρωση!  Πάντα έχω ενημέρωση...

Κύριε Μαρκόπουλε φοβερό κουϊζ, αλλά μόνο για να γελάσουμε και για να εκτονωθεί "η κακία που έχετε μέσα σας". Διαβάστε όμως και ένα καλύτερο, χωρίς κακία, αλλά για να γελάσουμε.

ΚΟΥΙΖ.....
Ποιος ξέρει τον λόγο που δεν περιελήφθη στο ψηφοδέλτιο Εύβοιας της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ στις εκλογές του 2019 ο κ. Κώστας Μαρκόπουλος;
Επειδή δεν τον ήθελε ο Κυριάκος Μητσοτάκης ή επειδή ο κύριος Μαρκόπουλος θα ήταν μεταξύ των συγκατηγορούμενων του ψευτογιατρού, ο οποίος οδήγησε πολλούς ανθρώπους στο θάνατο;
Εγώ έχω ενημέρωση!!!! Πάντα έχω ενημέρωση.......