Τρίτη 22 Μαρτίου 2022

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Επειδή δέχθηκα χθες ένα τηλεφώνημα, από Γενικό Αρχηγό ομάδας της Α΄ Κατηγορίας Εύβοιας και ούτε λίγο ούτε πολύ, θέλησε να μας πει πως πρέπει να σταματήσουμε να γράφουμε για την ομάδα και μας το είπε με το ύφος που ήθελε προφανώς να μας το επιβάλλει.
Αγαπητέ κύριε, σας ευχαριστούμε για την πρόσκληση ώστε να πιούμε καφεδάκι, αλλά όπως σας είπαμε, δεν υπάρχει λόγος να συναντηθούμε. 
Δεν συκοφάντησα κανέναν και δεν έγραψα ψέματα. Όταν γράφω αλήθειες, δεν έχω κανέναν λόγο να κάνω συναντήσεις και να δεχθώ υποδείξεις .....και άλλα σχετικά.
Τα γεγονότα δικαιώνουν αυτά που γράφω και δεν ανήκω σ΄ αυτούς που θα κλείσουν τα μάτια και τ΄ αυτιά τους.
Στο τέλος του πρωταθλήματος, θα κάνετε ως διοίκηση ταμείο και θα διαπιστώσετε πως δεν πιάσατε τους στόχους σας. Αν φταίω εγώ γι΄ αυτό, να μου το πείτε να το μάθω, αλλά όπως λέτε κι εσείς ως διοίκηση, εγώ δεν επηρεάζω κανέναν με αυτά που γράφω, οπότε έχω ήσυχη και την συνείδησή μου.
Για να κλείσω εδώ το θέμα, να ξέρετε πως εγώ δημόσιες σχέσεις δεν κάνω με κανέναν και για κανέναν.
Εκτιμώ αφάνταστα κάποιους ανθρώπους που υπηρετούν σήμερα ή υπηρέτησαν στο παρελθόν την ομάδα και αυτό θα ισχύει και για το μέλλον. Δεν θέλω να τους φέρω σε δύσκολη θέση και εδώ και καιρό δεν μιλάμε ούτε στο τηλέφωνο, μόνο και μόνο για να μην δημιουργηθεί το παραμικρό πρόβλημα προς αυτούς.
Αυτό μ΄ ενοχλεί και αιτία είσθε εσείς που σήμερα έχετε την ομάδα στα χέρια σας.
Δεν πειράζει όμως. Σας εύχομαι τα καλύτερα και όσο για τους στόχους, υπάρχουν και τα επόμενα χρόνια.