Παρασκευή 8 Απριλίου 2022

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Καλημερούδια κυρίες και κύριοι και μπαίνω κατευθείαν στο θέμα. Η πρόεδρος του ΔΟΑΠΠΕΧ κυρία Ελένη Αϊδίνη, έβγαλε την είδηση και από χθες αργά το βράδυ, προσπαθώ να δώσω διάφορες ερμηνείες, αφού παρά τις προσπάθειές μου, δεν στάθηκε δυνατόν να έχω κάποια επικοινωνία μαζί της.
Τι ήθελε να πει η πρόεδρος;
Μιλώντας σε μια παρέα της με φίλους και συνεργάτες της, η κουβέντα πήγε και στον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ και στην ήττα από τον ΤΑΜΥΝΑΪΚΟ. Ρωτήθηκε λοιπόν η κυρία πρόεδρος για το .....πως βλέπει την ομάδα.
Μην ανησυχείτε καθόλου είπε η κυρία Αϊδίνη. Ο ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ θα κατακτήσει το πρωτάθλημα, θα κερδίσει στα μπαράζ και την περίοδο 2022-2023 θα αγωνισθεί στην Γ΄ Εθνική κατηγορία. 

Όταν την ρώτησαν πως και είναι τόσο σίγουρη είπε:
Να κάνουμε όλοι τον σταυρό μας και να "αναθέσουμε" το θέμα στον "άγιο" Αθανάσιο"!!!!!
Αν αυτός δεχθεί να βοηθήσει τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ τότε όλα θα πάνε καλά.
Τι ερμηνεία να δώσω τώρα εγώ;
Σε ποιον ν΄ απευθυνθώ για να μου πει κάτι παραπάνω;
Να τηλεφωνήσω στον κύριο Γκούνη, θα μου πει πως δεν θ΄ ανακατευτεί με τα πίτουρα για να μην τον φάνε οι κότες!!!
Να τηλεφωνήσω στον φίλο μου τον Βαγγέλη, δεν θα μου πει τίποτα, γιατί ξέρω πως "δεν χώνει την μύτη του, εκεί που δεν τον σπέρνουν"!!!!
Να ψάξω να βρω που έχουμε άγιο Αθανάσιο στην Χαλκίδα;
Όχι μου λέει ένας φίλος μου. Δεν είναι ανάγκη να τον βρούμε στην Χαλκίδα. 
Σταματώ εδώ γιατί θα με μπερδέψουν περισσότερο.
Κυρία Αϊδίνη, να περιμένουμε κάτι σήμερα αύριο ή να περιμένουμε "τον άγιο Αθανάσιο" επίσημα από Δευτέρα;;;;