Παρασκευή 9 Ιουνίου 2023

........ γελάτε;;;;;

 - Ο μπάρμπα Στέλιος θα το γράψει κι εσείς γελάστε όσο θέλετε. Εγώ θα γελάσω καλύτερα το βράδυ των δημοτικών εκλογών, όταν Συριζαίοι και Πασοκοι θα έχετε πάθει ένα ακόμη σοκ.
Διαβάστε προσεκτικά την πρότασή μου και πάρτε απόφαση.
Ούτε ο Σπύρου, ούτε ο Παγώνης, ούτε ο Ανδρέου, ούτε ο Τζαφέρος μπορούν να κερδίσουν εκλογές.
Με υποψηφίους "πρωτάκια" και χωρίς πρόσωπα τα οποία να έχουν επιρροή στους δημότες. Με τα παιδιά κάποιων δεν κερδίζεις δημοτικές εκλογές. Κανένας πατέρας και καμία μάνα..... δεν μπορεί να επηρεάσει τους δημότες για να ψηφίσουν τα παιδιά τους.
Κανείς δεν θα μπορέσει να πείσει τους δημότες να ψηφίσουν κάποιον υποψήφιο δήμαρχο επειδή είναι πρώτη φορά υποψήφιος, όταν στο ψηφοδέλτιο οι περισσότεροι είναι πολλά χρόνια στην αντιπολίτευση και κάποιοι και σε συμπολιτευση. Κύριε Παγώνη, κύριε Σπύρου, κύριε Ανδρέου, κύριε Τζαφέρο υπάρχει ένα πρόσωπο το οποίο υπηρέτησε ως δήμαρχος τον Δήμο Χαλκιδέων και ο οποίος ίσως μπορέσει να παλέψει την εκλογή.
Αυτός είναι ο κύριος Δημήτρης Αναγνωστάκης.
Τον έχω κατηγορήσει πολύ από την ώρα που έγινε ΣΥΡΙΖΑ και φανατικότερος από τους Συριζαίους.
Άλλος στην θέση μου δεν θα έκανε τέτοια πρόταση, αλλά εγώ ξέρω να ξεχωρίζω κάποια πράγματα και καταστάσεις.