Κυριακή 29 Ιουλίου 2018

Λυπάμαι

 Κυριακή 29 Ιουλίου 2018 ώρα 18:47 
Είμαι δίπλα στο πηγάδι και αρχίζω το πότισμα της ντομάτας, των αγγουριών κλπ. Χτυπάει το τηλέφωνό μου, αλλά μέχρι να το βγάλω για να το σηκώσω έκλεισε. Κάλεσα εγώ και μου απάντησε κάποιος κύριος. Ρώτησα ποιος είναι και άκουσα κάποιον να ουρλιάζει και να μου λέει να μην ασχοληθώ με το όνομά του. Ρώτησα ευγενικά να μου πει ποιος είναι, για να ξέρω με ποιον δεν πρέπει ν΄ ασχοληθώ στο μέλλον. Αντί για απάντηση μου έκλεισε το τηλέφωνο και δεν πρόλαβα να τον ευχαριστήσω...
Αγαπητέ κύριε όποιος κι αν είσαι να ξέρεις πως εκτός από....
δικαιώματα έχεις και υποχρεώσεις.
Ποιος είσθε εσείς που έχετε δικαίωμα να βρίζετε τους άλλους, αλλά οι άλλοι δεν πρέπει να γράφουν για εσάς; 
Πληροφορήθηκα σε ποιον ανήκει ο τηλεφωνικός αριθμός και γνωρίζω πλέον ποιος είσθε και πολύ το χάρηκα.
Εγώ αγαπητέ κύριε, δεν σας τηλεφώνησα ούτε για να σας βρίσω, ούτε για να σας απειλήσω,
Εσείς το κάνατε, ίσως γιατί από κάπου έχετε εξασφαλίσει ασυλία. Με βρίζατε παρουσία πολλών ατόμων και χωρίς να ξέρετε ποιοι σας ακούνε. Για κακή σας τύχη, υπήρχε φίλος μου στον χώρο και άκουγα τι λέγατε. Σας περίμενα. Ήξερα πως στο τέλος θα αποδειχθεί πως δεν είσθε με την ομάδα, αλλά με τον εαυτό σας. Δεν είμαστε ίδιοι. Εγώ δεν κάνω κωλοτούμπες και δεν αλλάζω ομάδες όπως εσείς. Δεν βρίζω και δεν απειλώ κανέναν. Η αλήθεια δεν είναι απειλή, ούτε βρισιά.
Εσείς το έχετε συνήθεια. Βρίζετε παράγοντες, προπονητές, ποδοσφαιριστές και όποιον δεν σας κάνει τα κέφια. Αυτό κάνει κακό στις ομάδες που κατά καιρούς τις υποστηρίζετε και το πληρώνουν. Φυσικά κάποια φορά, όπως τώρα πληρώνετε κι εσείς κάποιο πρόστιμο!!!!
Αγαπητέ κύριε, να ξέρετε πως πρέπει να βρείτε την δύναμη να ζητήσετε συγνώμη για την συμπεριφορά σας απέναντί μου. 
Εμείς δεν σας βρίσαμε, ούτε σας απειλήσαμε, οπότε δεν υπάρχει λόγος να σας ζητήσουμε συγνώμη.
Και κάτι τελευταίο. Με τα παιδιά σας δεν έχω κανένα πρόβλημα και να ξέρετε πως τα εκτιμώ και τα σέβομαι και το έχω αποδείξει. Δεν έχω καμιά ανάγκη, να απαντήσω και στα όσα έχω ακούσει να λέτε εναντίον μου, γιατί η αλήθεια δεν έχει ανάγκη από απαντήσεις και αναλύσεις.
Περιμένω την συγνώμη σας και μέχρι τότε, θα τα ξαναπούμε...