Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2018

Με την Έλενα η Ελένη

Ως Χαλκιδαία δεν μπορώ παρά να είμαι υπερήφανη για την πόλη μου!
Τό φυσικό της κάλλος,την ιστορία της,τήν ζωντάνια κ τους ανθρώπους της.
Με οδηγό αυτήν την αγάπη κ την διάθεσή μου για προσφορά,δεν θα μπορούσα να κάνω λανθασμένη επιλογή.
Μια επιλογή που έχει ολα τα εχέγγυα να με ...
στηρίξει για να κάνω το όραμά μου για την Χαλκίδα πραγματικότητα.

Τα τελευταία χρόνια δυστυχώς βλέπω την πόλη μου να "βουλιάζει," εξ΄αιτίας ανίκανων χειρισμών κ να τελματώνει αναπτυξιακά.

Τίθεμαι λοιπόν αταλάντευτα κ αποφασιστικά στο πλευρό της υποψηφίας Δημάρχου Έλενας  Βάκα ενός ατόμου μαχητικού με ανεπτυγμένο μέσα του το αίσθημα της ευθύνης.

Ενα άτομο που με τις ικανότητές του κ τον ακέραιο χαρακτήρα της,είναι έτοιμο να φέρει ριζική επιτέλους αλλαγή στον Δήμο Χαλκιδαίων!!!