Σάββατο 16 Μαρτίου 2019

Με την Γκόγκου ο Αντώνης Βουρδάνος

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 

Το ενδιαφέρον και η αγάπη για τον τόπο μου με καθιστούν υπεύθυνο στην διαμόρφωση του αύριο του Δήμου μας. Στην προσπάθεια αυτή συντάσσομαι στο πλευρό της υποψήφιας  Δημάρχου Διρφύων Μεσσαπίων  κας Τζοβάννας Γκόγκου στοχεύοντας :
- στην αναβάθμιση  της διοίκησης και της λειτουργίας  των διοικητικών  υπηρεσιών  του Δήμου μέσα  από μια διαδικασία   καλύτερου συντονισμού 
- στην αποτελεσματικότερη  λειτουργία των θεσμικών  οργάνων 
-στην συνεισφορά  μου στον οικονομικό προγραμματισμό ...
και μέσω αυτού την εξοικονόμηση  κονδυλίων  για την διενέργεια  έργων των οποίων ο Δήμος μας έχει ανάγκη 
Εγγύηση  των ανωτέρω  στόχων   αποτελεί η εικοσαετή  πορεία μου στην διοίκηση μεγάλων  επιχειρήσεων ως ανώτατο στέλεχος και η εργατικότητα που έχω επιδείξει στα χρόνια αυτά . 
Στηρίζω την κυρία Τζοβάννα Γκόγκου διότι διαθέτει οργανωτικότητα , τιμιότητα, πνεύμα συνεργασίας και υψηλό αίσθημα ευθύνης .
Η παρουσία μου στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου μας θα είναι αποκλειστικά δική σας επιλογή εφόσον  με εμπιστευτείτε και μου δώσετε την ευκαιρία  να εργαστώ με τις δυνατότητες που διαθέτω στην καλύτερη ζωή των πολιτών . 

Με τιμή 
Βουρδάνος   Αντώνιος. 
Οικονομικός & Διοικητικός Διευθυντής Εταιρείας τροφίμων. 
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος  Διρφύων Μεσσαπίων.
#δυνατά #ξεκάθαρα #αποτελεσματικά