Σάββατο 16 Μαρτίου 2019

Είπε το ΝΑΙ στην Γκογκου, η Καιτη Γκαλούφα

Η αποφασιστικότητα, η εργατικότητα, η διάθεση για προσφορά στο συνάνθρωπο αλλά και στον τόπο μου, το πείσμα μου, η εργασιακή εμπειρία μου και οι αθλητικές - περιβαλλοντικές ευαισθησίες μου, είναι μερικά από τα στοιχεία που με διέπουν ως προσωπικότητα.
Τα στοιχεία αυτά, θεωρώ ότι θα είναι εχέγγυα στη στήριξη μιας άλλης γυναίκας, η οποία αποφάσισε να δραστηριοποιηθεί στο..
χώρο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και να κατέβει ως Υποψήφια ∆ήμαρχος για το ∆ήμο ∆ιρφύων Μεσσαπίων.
Πιστεύω, ότι όλοι έχουμε «δικαίωμα σε έναν  καλύτερο Δήμο», όπου μικροί και μεγάλοι θα μπορούν να δραστηριοποιηθούν στον αθλητισμό, θα ικανοποιήσουν τις περιβαλλοντικές τους ανησυχίες, θα στηρίξουν στο πλαίσιο του εθελοντισμού τους συνανθρώπους μας θα αγωνιστούν για να δημιουργηθούν όλες εκείνες οι δομές (μικρές ή μεγάλες) που θα συμβάλλουν   στο μέγιστο, στην καλυτέρευση και ταυτόχρονα στην αναβάθμιση της ποιότητας της ζωής μας.
Τα νέα πρόσωπα με φρέσκιες και καινοτόμες ιδέες επιβάλλεται να παραγκωνίσουν τις μέχρι τώρα τακτικές .
 Με στόχους, τόλμη, περίσκεψη και σοβαρό προγραμματισμό να προχωρήσουμε για την ανάδειξη της πόλης μας και του ∆ήμου μας, ως ένα βασικό πυλώνα, πολιτισμού ,αθλητισμού και περιβαλλοντικού κέντρου.

Συντάσσομαι μαζί με τη Τζοβάννα Γκόγκου γιατί κρίνω ότι μπορεί να ανταπεξέλθει στις προκλήσεις των καιρών, έχει το όραμα την πίστη το πείσμα και την οργανωτικότητα που απαιτούνται για να διαμορφωθεί το «νέο» και να παραμεριστεί το «παλιό».

Η συμμετοχή μου στην τοπική αυτοδιοίκηση ξεπερνά κομματικές, ιδεολογικές και προσωπικές φιλοδοξίες.
Θέτω τον εαυτό μου στην κρίση σας ,
και ζητώ τη στήριξή σας ,
 ώστε να συμβάλλω στην καλυτέρευση και στην αναβάθμιση της ποιότητας της ζωής μας, για να γίνει πράξη το δικαίωμα μας στην καλύτερη πόλη.

Ας κάνουμε ,λοιπόν, μαζί 
το "Βήμα στο αύριο "..
#Δυνατά#Ξεκάθαρα #Αποτελεσματικά

Mε εκτίμηση
Καίτη Γκαλούφα