Δευτέρα 14 Ιουνίου 2021

Φάνης Σπανός

 
Φίλη μου, φίλε μου! Καλημέρα, καλή εβδομάδα και καλή αρχή στις Πανελλαδικές! 
Δεν θέλω βγαίνοντας από την Έκθεση να σε κουράσω με τη δική μου «έκθεση», ούτε να σου κάνω τον «σοφό», φορτώνοντάς σε με συμβουλές. Μόνο δυο φιλικές σκέψεις.
Ο Τσιτσιπάς, που έβλεπες χτες στο διάλειμμά σου, θα ήταν τέλειο να πάρει το κύπελλο! Μη μου πεις όμως ότι στο τέλος το αγώνα ήταν πραγματικά ηττημένος…
Ο Στέφανος και η Μαρία ήταν ήδη νικητές, προτού καν μπουν στο court του τελευταίου τους αγώνα! 
Έτσι κι εσύ. Ήδη έχεις πετύχει. Γράψεις δεν γράψεις, πέτυχες να φτάσεις εδώ. Στην «τελευταία πίστα». Με κόπο, σκληρή προετοιμασία, με μισόκλειστα σχολεία και φροντιστήρια… 
Αν γράψεις, διπλό το καλό! Προχωράς γρήγορα μπροστά σε αυτό που ονειρεύτηκες! Στις σπουδές σου σε κάτι που αγαπάς, αλλά και στην ωραία αίσθηση να είσαι φοιτητής.
Κι αν όχι, μπορείς να ξαναπροσπαθήσεις. Πιο έτοιμος και πιο δυνατός! Ή, να επιλέξεις μια διαδρομή που σου ταιριάζει περισσότερο.
Φίλη μου, φίλε μου, νιώσε και παίξε αυτόν τον αγώνα - και κάθε σου αγώνα - σαν τη Μαρία και τον Στέφανο. Με πάθος, δύναμη και αφοσίωση. Δεν ξέρεις που θα σε βγάλει. Όμως σίγουρα θα σε βγάλει κάπου καλά!
Καλή επιτυχία!