Τετάρτη 16 Ιουνίου 2021

....φαπούλες

 - Όλοι έχουμε την άποψή μας και καλό είναι να γίνει ένας διάλογος σχετικά με τον αθλητισμό και ιδιαίτερα για τα παιδιά τα οποία από μικρή ηλικία ξεχωρίζουν με τις επιδόσεις τους, αλλά στην συνέχεια τα χάνουμε, αφού φτάνοντας στην Β΄ Λυκείου, ρίχνουν το βάρος στα μαθήματά τους και το άγχος τους πλέον είναι η είσοδός τους στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση και φυσικά η επαγγελματική ....τους αποκατάσταση.

- Χθες είχαμε μια συζήτηση με έναν νεαρό αθλητή και τον πατέρα του. Πραγματικό ταλέντο ο νεαρός σε πανελλαδικό επίπεδο, αλλά με την απογοήτευση φανερή στο πρόσωπό του. Δεν έχει νόημα να συνεχίσω. Δεν βλέπω κανένα ενδιαφέρον από κανέναν. Όλοι κάτι θέλουν από εμένα, αλλά κανείς δεν λέει να βοηθήσει για να πετύχω κάτι. Δεν ρώτησε κανείς για τις ανάγκες μου. Δεν ρώτησε κανείς αν έχω χρήματα για τα αθλητικά μου παπούτσια, για τις μετακινήσεις μου, για τις συμμετοχές μου σε αγώνες κλπ.

- Ναι να εκμεταλλευτούν το ταλέντο μου, αλλά να βοηθήσουν για να μπορέσω να συνεχίσω. Δεν ξέρω αν θα μπορέσω με την βοήθεια της οικογένειάς μου, αλλά πρώτα θα κοιτάξω την επαγγελματική μου αποκατάσταση, εκτός κι αν το κράτος, οι φορείς και ο Σύλλογός μου, θελήσουν να βοηθήσουν, οπότε θα σκεφτώ κι εγώ κάπως διαφορετικά.

- Κυρίες και κύριοι, δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια και τα παραδείγματα πολλά. Αυτός είναι και ο λόγος, που τα ταλέντα "τελειώνουν" κάπου εκεί στα 18 τους. Στην Εύβοια πάμε από το κακό στο χειρότερο, αφού φορείς και σύλλογοι, δεν συμμετέχουν όπως θα έπρεπε, ώστε να βοηθήσουν έναν αθλητή με ταλέντο να πάει ψηλά.

- Αλήθεια γιατί δεν μπορούν το κράτος, οι δήμοι, η Περιφέρεια, οι φορείς γενικότερα και οι σύλλογοι να καθίσουν σ΄ ένα τραπέζι και να αναλάβουν όλοι μαζί, τις σπουδές και την επαγγελματική αποκατάσταση ενός αθλητή ο οποίος στα 16 του αποδεικνύει πως μπορεί να είναι πρώτος σε όλη την Ελλάδα;

- Πόσα θα χρειασθεί να πληρώσουν ώστε το παιδί να τελειώσει τις σπουδές του και να βοηθηθεί οικονομικά, για τα απαραίτητα; Ας πούμε πως θα χρειαζόταν 2.000 ευρώ τον μήνα. Περίπου δηλαδή 25.000 ευρώ τον χρόνο. Αν υποθέσουμε πως οι σπουδές του θα είναι για 5 χρόνια θα χρειασθούν 125.000 ευρώ. Αν στην Εύβοια έχουμε 5 τέτοιους αθλητές ταλέντα, τότε θα χρειασθούν περίπου 625.000 ευρώ μέσα σε 5 χρόνια. Είναι πολλά; Όχι βέβαια.  Είναι αυτά που δίνει ως έκπτωση ένας εργολάβος ο οποίος θα πάρει ένα έργο το οποίο το είχαν κοστολογίσει για περίπου 1.500.000 ευρώ και τελικά το υλοποιούν με 700.000 ευρώ, ποσόν που προέκυψε, μετά την έκπτωση που έδωσε ο εργολάβος.

- Τι δεν καταλάβατε ΟΛΟΙ σας; Αυτός είναι ο λόγος που δεν θέλουν κάποιοι τον διάλογο. Αυτός είναι ο λόγος που αποφεύγουν την αλήθεια. Εμείς δεν θα το σταματήσουμε εδώ. Θα το πάμε παρακάτω για όσο χρειασθεί.