Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2022

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Χρόνια πολλά στον Δημήτρη και την Δήμητρα και να είναι πάντα ευτυχισμένοι στην ζωή τους.
Ο μπάρμπα Στέλιος είναι εδώ και θα μείνει εδώ, για όσο θέλει ο Θεός.
Άλλοι είναι αυτοί οι οποίοι δεν θα είναι εδώ ή απλά θα υπάρχουν χωρίς να μπορούν να πετύχουν τους στόχους που βάζουν και οι οποίοι θα αλλάζουν "αφεντικά και μαγαζάκια" για να υπάρχουν σε έναν χώρο.
Εγώ σταθερά στο πόστο μου και χωρίς να σκύβω το κεφάλι σε αυτούς που με θέλουν προσκυνημένο.
Ο Νοέμβριος θα με βρει με μια υποχρέωση παραπάνω, αφού πλέον το πήγαινε έλα στην Αθήνα θα είναι.... σχεδόν καθημερινό, αλλά αυτό δεν με τρομάζει, αφού έχει να κάνει με την δουλειά μου και η οποία μου αρέσει.
Από την 1η Νοεμβρίου επιτέλους θα είναι έτοιμο το γραφείο των Αθηνών και έτσι θα τελειώσει και η ταλαιπωρία των 2 τελευταίων μηνών.
Επειδή δεν θέλω να παρεξηγηθεί κανείς, από την 1η Νοεμβρίου η γλώσσα που θα χρησιμοποιώ στο apopsignomi, μπορεί να μην έχει κόκκαλα, αλλά κόκκαλα θα τσακίζει, που λέει και ο λαός.
Θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους που με στήριξαν και να τους πω πως θα είμαι δίπλα τους. Θα ευχαριστήσω και όλους αυτούς που με πολέμησαν και με ήθελαν απλά ως εργαλείο τους και παρίσταναν τους φίλους μου. Τους ευχαριστώ λοιπόν και τους δηλώνω πως πλέον δεν θα έχω κανέναν λόγο για να κλείσω τα μάτια και τ΄ αυτιά μου.
Επειδή η χρονιά που έρχεται θα έχει πολλές εκλογικές αναμετρήσεις, θα πρέπει να αποδείξουμε πως και ξέρουμε και μπορούμε να δώσουμε τον δικό μας προεκλογικό αγώνα φανερά και με ξεκάθαρη θέση.
Χρόνια πολλά σε όσες και όσους γιορτάζουν.