Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2018

Όλα καλά

Η περιπέτεια με την υγεία μου τελείωσε, αν και κάποια πράγματα αλλάζουν στην ζωή μας.
Μεγάλωσα πλέον και πρέπει να προσέχω, για να μην στεναχωρώ και την οικογένειά μου.
Φίλες και φίλοι αναγνώστες, αντιμετωπίζω διαφορετικά πλέον τα πράγματα, αφού δεν έχω κανένα δικαίωμα "να παίξω" με την οικογένειά μου, για λόγους άσχετους μ΄ αυτή.
Σε λίγες μέρες θα μπω  σ΄ ένα διαφορετικό πρόγραμμα, από ....
αυτό που ακολουθούσα μέχρι σήμερα και θα εφαρμόσω τις οδηγίες των γιατρών κατά γράμμα.
Ας με συγχωρέσουν όλοι αυτοί οι οποίοι είχαν συνηθίσει σε μια άλλη αντιμετώπιση από εμένα, αλλά ήρθε η ώρα να λειτουργήσω κι εγώ με γνώμονα την υγεία μου και την οικογένειά μου και να μην πονάω με τα όσα "ΘΕΛΩ ή ΠΡΕΠΕΙ" επιθυμεί ο καθένας.
Η πολιτική και το ποδόσφαιρο μ΄ αρέσουν αλλά πλέον τ΄ αντιμετωπίζω καθαρά επαγγελματικά.
Η περιπέτεια με την υγεία μου, βοήθησε στο να το πάρω αλλιώς και να γνωρίσω και το πραγματικό ενδιαφέρον κάποιων.
Το πρόγραμμά μου αλλάζει σε λίγες μέρες και για τους πραγματικούς φίλους θα είμαι εδώ.