Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2019

Είναι συγκινητικό

Ειλικρινά δεν περιμέναμε κάποιες τόσο καθαρές αντιδράσεις από παράγοντες του ποδοσφαίρου της Εύβοιας με τους οποίους εμείς είχαμε και αντιπαραθέσεις.
- Παράγοντας ομάδας του Δήμου Χαλκιδέων: "Έχω ένα παράπονο γιατί θα ήθελα να είμαι κι εγώ υποψήφιος, αλλά δεν πειράζει. Με το χέρι στην καρδιά θα ψηφίσουμε Παπακωνσταντίνου γιατί άδικα πολεμήθηκε. Πρέπει εμείς οι παράγοντες να στείλουμε το μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση".
- Παράγοντας ομάδας της Βόρειας Εύβοιας: "Πριν καιρό σας είχα τηλεφωνήσει και έκανα παράπονο για μια αδικία προς την ομάδα μου από την διαιτησία. Μου είπατε....
την αλήθεια με πείσατε και το εκτίμησα. Επειδή λέτε την αλήθεια και για τον Παπακωνσταντίνου και ξέρουμε τι θέλουν να πετύχουν κάποιοι, "θα τον αταυρώσουμε" και όχι μόνο εμείς, αλλά η μεγάλη πλειοψηφία  των ομάδων της Βόρειας Εύβοιας".
- Παράγοντας πρώην μέλος της ΕΠΣ ΕΥΒΟΙΑΣ: "Κάποιοι πιστεύουν πως δεν θα εκτιμήσουμε την συνεργασία μας με τον Γιάννη Παπακωνσταντίνου. Κάνουν λάθος. Δεν ξεχνάμε ποτέ την προσφορά του προέδρου στο ποδόσφαιρο αλλά και το πόσο βοήθησε όλους όσους ήταν στην ΕΠΣΕ. Στηρίζουμε τον πρόεδρο και δεν έχουμε καμία αμφιβολία για το αποτέλεσμα".

Φίλες και φίλοι αναγνώστες, από τα τηλεφωνήματα που δεχόμαστε, καταλαβαίνουμε πως ακόμη κι αυτοί οι οποίοι έχουν παράπονα από τον πρόεδρο, θα τον στηρίξουν, για έναν απλό λόγο.
Δεν μπορούν να καταλάβουν τι επιδιώκουν κάποιοι εκτός Εύβοιας και χρησιμοποιούν παράγοντες της Εύβοιας για να δημιουργούν θέματα.
Αλήθεια γιατί δεν βγαίνουν αυτοί μπροστά;
Γιατί δεν θέλουν να εκτεθούν;