Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2020

Ελένη Μιντζιφίρη

Καλησπέρα και σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σας ως προς τη βοήθεια της ενημέρωσης του κοινού για τη λάσπη που επί 5ετίας ο πρώην δήμαρχος και όχι μόνο εκ' της παράταξής του, έριχναν προς το πρόσωπό μου.
Τη Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου στο τριμελές Δικαστήριο στη Χαλκίδα εκδικάστηκε η υπόθεση στην οποία ως μάρτυρες κατηγορίας κατέθεσαν οι κ. Παγώνης και Μπαλογιάννης.
Αυτό είχε προέλθει από ''ανώνυμη'' καταγγελία στην οποία όμως ανταποκρίθηκαν ....
πολύ ζεστά οι ανωτέρω κύριοι και φυσικά ο γνωστός τοις πάση ραδιοφωνιτζής ο οποίος ήταν παρών μέχρι τις 15:30μμ που τελείωσε η διαδικασία.
Το κατηγορητήριο μια σειρά από δήθεν παραβάσεις καθήκοντος , με ελλείμματα από πλευράς μου που όπως όλοι θυμόμαστε στα δημοτικά συμβούλια ο πρώην δήμαρχος μ' έστελνε φυλακή.
Όλα όμως κατ έπεσαν με μια έδρα που ομόφωνα αποφάσισε όχι απλά την αθώωσή μου και τη δικαίωσή μου συγχρόνως αλλά, έβγαλε στο φως ξανά ψεύδη και συκοφαντίες από πλευράς και των δύο μαρτύρων.
Το μένος τους, ίδιας έντασης ίσως και μεγαλύτερης από την αρχή της ρήξεως, ακόμη ανημέρωτους όμως για τη λειτουργία του Ν.Π.Δ.Δ. της Σχολικής Επιτροπής.
Κλείνοντας θα τονίσω ότι ακριβώς είπα και στην έδρα του Δικαστηρίου ότι," αυτούς  και τους  δύο κυρίους ο κόσμος τους έστειλε σπίτι τους". Εγώ παραμένω και συνεχίζω και αυτή την τετραετία να προσφέρω στον κόσμο εξυπηρετώντας μόνο αυτόν και κανέναν άλλον.

Σας ευχαριστώ πολύ

Ελένη Μιντζιφίρη
Εκπαιδευτικός ΠΕ11
πρόεδρος ΣΕΔΕ Δήμου Χαλκιδέων