- Στο θέμα των καταλήψεων των σχολείων, δεν ήμουν ποτέ υπέρ και αυτό δεν θ΄ αλλάξει τώρα. Ήμουν υπέρ των περισσοτέρων αιτημάτων των παιδιών και πάντα δίπλα τους για να κάνω ότι μπορώ, ώστε αυτά τα αιτήματα να βρούνε λύσεις.
Δυστυχώς πολλές φορές μερικά παιδιά, προχωρούν σε καταλήψεις σχολείων, επειδή κάποιοι άλλοι τους παρέσυραν, χωρίς όμως να τους πούνε πως αυτό είναι παράνομο και πως αυτό ουσιαστικά εξυπηρετεί την κάθε εξουσία.
Τι άλλαξε μέχρι σήμερα από τις καταλήψεις;
Αφήστε να κάνουν κατάληψη και τα μαθήματα να γίνουν με τηλεδιάσκεψη από το σπίτι.
Κάποια στιγμή θα κουραστούν και θ΄ ανοίξουν το σχολείο. Αυτό λένε οι αρμόδιοι, που πάντα δηλώνουν αναρμόδιοι.
Προχθές άρχισε κατάληψη στο Γυμνάσιο Βασιλικού. Χθες τελείωσε και σήμερα ξεκινούν και πάλι τα μαθήματα, μέσα στις αίθουσες. Τι άλλαξε; Τίποτα απολύτως.
Ξέρετε πόσα χρόνια υπάρχουν τα προβλήματα στο Γυμνάσιο αυτό;
Από τότε που πήγαιναν σ΄ αυτό το γυμνάσιο οι γονείς των παιδιών αυτών, για να μην γράψω οι παππούδες τους.
Ένα σχολείο το οποίο είναι από πολλές απόψεις ακατάλληλο για να λειτουργεί στην σημερινή εποχή.
Να μιλήσουμε για τα κενά που υπάρχουν σε καθηγητές;
Δεν είναι υπερβολή να γράψουμε πως κάποιες τάξεις δεν κάνουν 3-4 μαθήματα, αφού δεν υπάρχουν οι εκπαιδευτικοί που θα έπρεπε.
Τέλος πάντων.
Όλα δείχνουν πως οι γονείς, έχουν πολλές σκοτούρες, έχουν κι αυτοί προβλήματα με την εργασία τους και δυστυχώς δεν μπορούνε να τρέχουν καθημερινά για τα προβλήματα του σχολείου τους.
Για το σχολείο την ευθύνη έχει ο διευθυντής, οι εκπαιδευτικοί, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων και φυσικά η Δημοτική Αρχή, η Περιφερειακή Αρχή και το αρμόδιο υπουργείο.
Μια αλυσίδα είναι όλοι αυτοί και θα πρέπει να αντιδρούν και να λύνουν τα προβλήματα.
Δυστυχώς αυτή η αλυσίδα για πολλούς και διάφορους λόγους δεν λειτουργεί, γιατί ο κάθε κρίκος της, έχει τα κομματικά, έχει τα προσωπικά, έχει τα συνδικαλιστικά, τα παραταξιακά και διάφορα άλλα.
Τι σημαίνει αυτό;
Βάζουμε τα χεράκια μας και βγάζουμε τα ματάκια μας.