Τα δικαιώματα
των επιβατών
Χρήσιμες συμβουλές, σχετικά με τα δικαιώματα που έχει το επιβατικό κοινό που ταξιδεύει αεροπορικώς και τα οποία είναι κατοχυρωμένα από την Ευρωπαϊκή Ένωση και Διεθνείς Συμβάσεις, παρέχει η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, με τη μαζική μετακίνηση εκδρομέων, ενόψει του Πάσχα. Η ΥΠΑ μεταξύ άλλων υπενθυμίζει ότι - Σε περίπτωση ματαίωσης, ακύρωσης ή καθυστέρησης της πτήσης τους οι επιβάτες δικαιούνται χρηματική αποζημίωση, ανάπαυση, φαγητό ή και επιστροφή του αντιτίμου του εισιτηρίου τους.
- Για άρνηση επιβίβασης η αποζημίωση είναι από 250 έως και 600 ευρώ, ανάλογα με την απόσταση της πτήσης.
- Ακύρωση πτήσης ο επιβάτης δικαιούται επιστροφή του αντιτίμου του εισιτηρίου, γεύμα, κατάλυμα και επικοινωνιακές διευκολύνσεις. Εναλλακτικά αποζημίωση ή δυνατότητα μεταφοράς με άλλη πτήση.
- Για μεγάλες καθυστερήσεις δικαιούται κατάλυμα, γεύμα και αν η καθυστέρηση υπερβαίνει τις 5 ώρες, δυνατότητα επιστροφής του αντιτίμου του εισιτηρίου.
- Απώλεια ή καταστροφή αποσκευών: Δυνατότητα διεκδίκησης μέχρι 1000 SDR (1SDR=1,18€).
Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας καλεί όλους τους επιβάτες που ενδεχομένως θα αντιμετωπίσουν κάποιο πρόβλημα, να μη μείνουν απαθείς και να καταγγείλουν την ταλαιπωρία τους στα τηλέφωνα 210 8916150, 210 8916193.