Τρίτη 14 Απριλίου 2009

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

Τα δικαιώματα
των επιβατών
Χρήσιμες συμβουλές, σχετικά με τα δικαιώματα που έχει το επιβατικό κοινό που ταξιδεύει αεροπορικώς και τα οποία είναι κατοχυρωμένα από την Ευρωπαϊκή Ένωση και Διεθνείς Συμβάσεις, παρέχει η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, με τη μαζική μετακίνηση εκδρομέων, ενόψει του Πάσχα. Η ΥΠΑ μεταξύ άλλων υπενθυμίζει ότι
- Σε περίπτωση ματαίωσης, ακύρωσης ή καθυστέρησης της πτήσης τους οι επιβάτες δικαιούνται χρηματική αποζημίωση, ανάπαυση, φαγητό ή και επιστροφή του αντιτίμου του εισιτηρίου τους.
- Για άρνηση επιβίβασης η αποζημίωση είναι από 250 έως και 600 ευρώ, ανάλογα με την απόσταση της πτήσης.
- Ακύρωση πτήσης ο επιβάτης δικαιούται επιστροφή του αντιτίμου του εισιτηρίου, γεύμα, κατάλυμα και επικοινωνιακές διευκολύνσεις. Εναλλακτικά αποζημίωση ή δυνατότητα μεταφοράς με άλλη πτήση.
- Για μεγάλες καθυστερήσεις δικαιούται κατάλυμα, γεύμα και αν η καθυστέρηση υπερβαίνει τις 5 ώρες, δυνατότητα επιστροφής του αντιτίμου του εισιτηρίου.
- Απώλεια ή καταστροφή αποσκευών: Δυνατότητα διεκδίκησης μέχρι 1000 SDR (1SDR=1,18€).
Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας καλεί όλους τους επιβάτες που ενδεχομένως θα αντιμετωπίσουν κάποιο πρόβλημα, να μη μείνουν απαθείς και να καταγγείλουν την ταλαιπωρία τους στα τηλέφωνα 210 8916150, 210 8916193.