Τετάρτη 10 Μαρτίου 2021

Η τελευταία ανάρτηση 23/02/2021. Έφυγε από την ζωή 09/03/2021

 Γιάννης Νταβέλης

23 Φεβρουαρίου στις 9:52 μ.μ. 

Αγαπητοί/ες φίλοι/ες από χθες το βράδυ νοσηλεύομαι στο Νοσοκομείο Χαλκίδας με κορονοϊό. 
Από την πρώτη στιγμή όσοι το έμαθαν προσπαθούν να βοηθήσουν, στα πλαίσια του εφικτού, τόσο εμένα όσο και την οικογένειά μου.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω το ΔΣ και όλα τα μέλη του συλλόγου ΑΓΑΠΗ, τους εκπαιδευτικούς του Ειδικού Δημοτικού, τους εκπαιδευτικούς του  2ου Δημοτικού Σχολείου Βασιλικού και πολλούς άλλους ανθρώπους οι οποίοι μου στέλνουν τις ευχές τους και την αγάπη τους. 
Επίσης ευχαριστώ και τη Δήμαρχό μας για την άμεση εντολή που έδωσε προκειμένου να λυθούν τα δύσκολα και πρακτικά.... προβλήματα της οικογένειάς μου.
Πιστεύω ότι θα πάνε όλα καλά. 
Ωστόσο το πρόβλημα της ίδρυσης του ΚΔΗΦ και Στέγης παραμένει. 
Χωρίς να θέλω να εκμεταλλευτώ την ασθένειά μου, μπορεί κάποιος Άρχων να μας δώσει απάντηση στο ερώτημα" Τι θα απογίνουν αυτά τα παιδιά όταν φύγει ακόμη και ο ένας γονέας από τη ζωή;"
Τέλος, οφείλω να ευχαριστήσω το Ιατρικό και το Νοσηλευτικό προσωπικό για την άψογη συμπεριφορά  και ελπίζω να λυθούν τα προβλήματα που υπάρχουν στην εργασία και στο λειτούργημά τους.

  apopsignomi: Καλό σου ταξίδι δάσκαλε