Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2021

Εγώ κι εσύ

 - Εγώ κρατώ τον λόγο μου και δεν κρύβω λόγια. 
Απέδειξα πως όταν με ενοχλούν και ιδιαίτερα όταν προσπαθούν να μου δημιουργήσουν προβλήματα στην δουλειά μου και στην οικογένειά μου, δεν καταλαβαίνω τίποτα και αντιδρώ με τον δικό μου τρόπο.
Τώρα ήρθε η ώρα να μην μείνουν στα λόγια και οι άλλοι και να περάσουμε στις πράξεις.
Όποιος δεν έβαλε το χεράκι του, δεν έχει να φοβηθεί τίποτα και απλά θα πρέπει να πάρει θέση.
Όποιος όμως έφτασε στο σημείο να απειλεί και να προσπαθεί να ....μας κλείσει πόρτες, θα πρέπει να γνωρίζει πως ο κόσμος με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, θα μάθει τα πάντα.
Εμείς έτσι κι αλλιώς δεν θέλουμε ούτε να πλουτίσουμε, ούτε να καθίσουμε σε κάποια καρέκλα.
Δεν ζητήσαμε από κανέναν να είναι φίλος μας, δεν ζητήσαμε από κανέναν να μιλάει μαζί μας.