Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2022

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Τι να γράψουμε τώρα γώ για τον ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΕΡΕΤΡΙΑΣ; Μια χαρά τα πάει η ομάδα στο πρωτάθλημα στο οποίο έχει 8 νίκες, 3 ισοπαλίες και 2 ήττες μέχρι τώρα  και συνεχίζει και στο κύπελλο.
Έχει την καλύτερη επίθεση του πρωταθλήματος και έχει και πρόεδρο η οποία είναι φιλόδοξη, κάνει όνειρα και είναι κοντά στην ομάδα, τόσο κοντά που είναι με όλους μια καλή παρέα και στο γήπεδο και παντού.
Τι λείπει λοιπόν από τον ΑΠΟΛΛΩΝΑ Ερέτριας που εγώ ξέρω; Τίποτα δεν λείπει. Αυτή η ομάδα τα έχει όλα.
Αν θα είχα να το ψάξω λίγο περισσότερο, θα έλεγα πως λείπει αυτό που λέμε ψυχραιμία και υπομονή, αλλά και η σωστή διαχείριση. Η ομάδα απέκτησε το ΕΓΩ και έστειλε το ΕΜΕΙΣ για διακοπές....
Το ΕΓΩ κάποιων στέρησε από την ομάδα ένα πρωτάθλημα πριν κάποια χρόνια.
Τότε το κατέκτησε η ΑΡΤΑΚΗ η οποία κέρδισε στο τέλος τον ΛΗΛΑ μέσα στο Βασιλικό, ενώ ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ Ερέτριας στην έδρα του είχε φέρει εκείνο το περίφημο 2 - 2!!!!
Και τότε ο ΛΗΛΑΣ είχε τα προβλήματά του, αλλά η ΕΡΕΤΡΙΑ που είχε προηγηθεί με 2 - 0 έβαλε μπροστά τον μηχανισμό του ΕΓΩ και έπαθε το στραπάτσο.
Άνθρωποι που τότε ήταν στην ομάδα, είναι και σήμερα και πάλι λειτουργούν όπως και τότε. 
Δεν τους φταίμε σε τίποτα εγώ. Εγώ απλά τους γράφω αλήθειες και τους λέω πως το ποδόσφαιρο δεν είναι ούτε τα όνειρα, ούτε τα ΘΕΛΩ του καθενός, ούτε το χρήμα, ούτε οι μεταγραφές, ούτε τίποτα. Πρέπει να διαθέτει η ομάδα "το πακέτο" και αυτό πρέπει να το καταλάβουν όλοι.
Για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, εγώ δεν μπαίνω στα πόδια κανενός, αλλά δεν θέλω να μπαίνει και κανείς στα δικά μου. Όταν κάποιοι θέλουν να κάνουν βαρύγδουπες δηλώσεις και να καρφώνουν δελτία στο ταβάνι ή να λένε πως για να γίνει κάτι θα πρέπει να περάσουν πάνω από το πτώμα τους, δεν τους φταίω  εγώ.
Το Πρωτάθλημα και το Κύπελλο, δεν τελείωσαν και η ΕΡΕΤΡΙΑ έχει την ευκαιρία να εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες που έχει και να πάει ψηλά.
Έτσι κι αλλιώς υπάρχουν δίπλα τους άτομα που βοηθάνε και επικοινωνιακά, οπότε εμείς περισσεύουμε.
Όταν με το καλό τελειώσουν οι αγωνιστικές υποχρεώσεις, τότε θα κάνουμε λογαριασμό και θα δούμε, αν κάποιος υπήρξε αχάριστος προς κάποιους που βοήθησαν πολύ αυτή την ομάδα να κατακτήσει ένα πρωτάθλημα.
Ο μπάρμπα Στέλιος, την αχαριστία δεν την συγχωρεί, αλλάόλα δείχνουν πως ούτε κι ο Θεός.