Πέμπτη 19 Μαΐου 2022

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Την Κυριακή το απόγευμα στις 18:00 οι ΑΒΑΝΤΙΔΕΣ θα υποδεχθούν τον ΠΑΟΚ στο Ενωσιακό γήπεδο.
Δεν υπάρχει για μένα, μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα. ΠΑΟΚ ήμουν και ΠΑΟΚ θα μείνω μέχρι να κλείσω τα μάτια μου. Το σπίτι μου στην Θεσσαλονίκη ήταν δίπλα στην θύρα 4 και 5 του γηπέδου της Τούμπας.
Τώρα πρέπει λέει να επιλέξω, αν θα είμαι με τις ΑΒΑΝΤΙΔΕΣ ή με τον ΠΑΟΚ. 
Να το ξεκαθαρίσω λοιπόν, για να.... μην υπάρχουν παρεξηγήσεις. Τα πράγματα δεν είναι άσπρο ή μαύρο. Υπάρχουν και οι αποχρώσεις του γκρι.
Κάθε ομάδα που έχει τον ασπρόμαυρο δικέφαλο στο στήθος, είναι η ομάδα μου. Δεν έχω πολλά πολλά με το ποδόσφαιρο των γυναικών, αλλά στις ΑΒΑΝΤΙΔΕΣ υπάρχουν και κάποιοι που πραγματικά προσφέρουν και αξίζουν το κάτι παραπάνω, για να μην πάει χαμένος ο κόπος και για να μην πάνε στον κουβά, για μία ακόμη φορά, χωρίς να φταίνε, αφού διέθεσαν χρήματα.
Θα είναι απογοητευτικό αν οι ΑΒΑΝΤΙΔΕΣ δεν κερδίσουν τον ΠΑΟΚ και δεν κατακτήσουν το πρωτάθλημα.
Υπάρχουν άνθρωποι στις ΑΒΑΝΤΙΔΕΣ οι οποίοι δεν κατάφεραν να πετύχουν κάτι, αν και υπόσχονταν πολλά. Κάποιοι έκαναν επίθεση σε μένα, γιατί δεν ήμουν υπάκουος και κάποιοι έριξαν τόνους λάσπη.
Τι φταίει όμως η ομάδα;
Οι φίλοι του ποδοσφαίρου της Εύβοιας, ας είναι την Κυριακή στο γήπεδο να στηρίξουν τα κορίτσια των ΑΒΑΝΤΙΔΩΝ.
Αν το γήπεδο δεν γεμίσει κόσμο, τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας.
Εγώ είμαι ΠΑΟΚ, αλλά ειλικρινά θα ευχηθώ, αυτή την φορά να κερδίσουν οι ΑΒΑΝΤΙΔΕΣ.
Ξέρω πως κάποιοι θα καβαλήσουν καλάμι αν συμβεί αυτό, αλλά δεν μας πειράζει. Τα καλάμια σπάζουν εύκολα και γρήγορα.