Τετάρτη 18 Μαΐου 2022

Δημήτρης Θωμάς

Καλημέρα σε όλους! Καλή δύναμη!!
Μια αναγκαία δημόσια τοποθέτηση γιατί ποτέ δεν κρύφτηκα πίσω από το δάχτυλο μου, ιδιαίτερα για θέματα ηθικής.
Είμαι Μηχανικός και διατηρώ Τεχνικό Γραφείο πολλά χρόνια πριν εκλεγώ Δήμαρχος μέχρι και σήμερα, κάτι που είναι γνωστό σε όλους. 
Ίσως η μόρφωση αλλά και η επιτυχημένη επαγγελματική πορεία μερικούς να τους ενοχλεί.
Το 2013 κάποιοι από τους "γνωστούς- άγνωστους" αυτού του τόπου, έστειλαν σωρηδόν ανώνυμες καταγγελίες σε αρμόδιες δημόσιες υπηρεσίες για δήθεν παράνομα έσοδά μου από...μεγαλοεργολάβους του Δήμου, κατά την περίοδο 2011-2014 που ήμουν Δήμαρχος στον Δήμο Κύμης-Αλιβερίου....
Από τότε, μαζί με τα δεκάδες δικαστήρια που αντιμετωπίζω, εγώ αλλά και υπάλληλοι του Δήμου και συνεργάτες μου αιρετοί, ελέγχθηκα εξονυχιστικά– απολογήθηκα – αθωώθηκα, απαλλάχτηκα και για αυτό.
Όλα τα έσοδα μου ήταν από πελάτες του γραφείου μου! 
Ούτε μια καταδίκη δεν υπάρχει σε βάρος μου οκτώ χρόνια τώρα!
Το θέμα όμως επανήλθε, κάτι που πολλούς παραξένεψε...
Χθες εκδικαζόταν για πρώτη φορά η υπόθεση και το γνωστό "παρακράτος" του Δήμου που έχει δηλητηριάσει την πολιτική ζωή του τόπου μας, άλλο που δεν ήθελε! 
Βρήκε άλλη μια ευκαιρία για να "χτυπήσει αλύπητα".
Όμως, αν έχουν απορίες ας μην εξαντλούνται σε σχόλια μέσω φέισμπουκ και ανώνυμων προφίλ. 
Ας περάσουν από το γραφείο μου να δουν το πλήθος των φακέλων των πελατών μου. Συμπολιτών μου που με στήριξαν στο μέγιστο και στον επαγγελματικό μου τομέα όλα αυτά τα χρόνια, όχι γιατί ήμουν Δήμαρχος αλλά γιατί έπραξα και πράττω ο,τι μπορώ και επαγγελματικά, προκειμένου να φανώ αντάξιος της εμπιστοσύνης τους.. 
Ίσως τότε τους λυθούν πολλές απορίες για το πως έχω χρήματα να ζω την οικογένεια μου, να δίνω τα απαραίτητα για την διεξαγωγή των προεκλογικών μου αγώνων, να πληρώνω τους δικηγόρους προκειμένου να αμυνθώ στις δεκάδες μηνύσεις τους εναντίον μου, να στηρίζω όσο μπορώ συλλογικές δράσεις στον τόπο μου.
Η απάντηση είναι μία.  ΜΕ ΠΟΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ κύριοι!
Κατά τα άλλα ο καιρός που ο κόσμος θα σας στείλει μια και καλή εκεί που σας αξίζει όλο και περισσότερο πλησιάζει…